Njegov problem nije privatnost, već to da su neki od najaktivnijih korisnika otišli i aktivno se uključili u rad drugih servisa.
"Prijetnja Facebooku je da napredni korisnici odlaze na Twitter ili Google +", rekao je Parker na summitu Web 2.0 u San Franciscu. To se prema njegovim riječima događa zbog toga što im Facebook ne daje dovoljno mogućnosti niti načina da upravljaju prezasićenošću informacijama.
Parker je na summitu također branio odluku Spotifya da integrira glazbeni servis u Facebook istodobno zahtijevajući od korisnika da se na servis prijave uz pomoć svog Facebook računa. "To Spotifyu daje pristup Facebookovim gotovo 800 milijuna korisnika", rekao je u interviewu za Federated Media.
Na pitanje što misli o tome da se Facebook ponekad doživljava kao “pomalo jeziv.”, Parker je nakon neuspješnog pokušaja da izbjegne ovo pitanje rekao najprije da je on jedan od glavnih dioničara Facebooka, a potom je bubnuo nenadmašan odgovor i ostao živ: "Gle, postoji dobra jezivost i loša jezivost", rekao je. "Današnja jezivost je sutrašnja nužnost".
Parker je također izrekao i neke teške riječi na račun glazbenih izdavača ustvrdivši da ih današnji bendovi jednostavno mogu izbjeći. "Danas možete biti gospodar svoje vlastite sudbine. Nisam baš siguran zašto biste trebali potpisati za neku glazbenu izdavačku kuću".
Osim ako im očajnički nije potrebna prednost, Parker smatra da je bendovima bolje da se oslone na vlastite snage. Ispričao se svojim prijateljima u glazbenoj industriji i iznio primjer benda Foster The People koji je na taj način sporo, ali sigurno došao do uspjeha.
Njegov argument je sljedeći: digitalna revolucija je uklonila prepreke za dijeljenje glazbe. Nikakav dodatni trošak ne pojavljuje se za kreiranje druge kopije neke pjesme te je danas lakše nego ikada prije u povijesti da se od prijatelja dobije preporuka za glazbu.
Rezultat tih promjena je da glazbene izdavačke kuće zaostaju jer imaju mnoštvo birokracije i protokola koji više nikom nisu potrebni. Bendovi su na ovo reagirali tako da su se priklonili drugim distribucijskim kanalima (kao što je Spotify) te sami uzeli sudbinu u svoje ruke.
Prethodni članci: arti-201109010359006 arti-201110070512006 arti-201109060247006 arti-201110100272006 arti-201109190275006 arti-201110250676006