Društveni kalendar će na jednom mjestu skupiti gotovo milijun najava koncerata, te s njima spojiti linkove za kupnju karata. U kalendaru će biti zabilježene i premijere glazbenih albuma i filmova.
Korisnici sami mogu izabrati koje događaje žele vidjeti na osobnim kalendarima birajući kategorije kao što su vrsta glazbe ili događaji koje će pohađati njihovi prijatelji. Kalendar će moći povezati s događajima na Facebooku.
MySpace pokušava iskoristiti činjenicu da okuplja više od 14 milijuna glazbenika koji tamo komuniciraju direktno s obožavateljima.
Društveni kalendar će omogućiti prodaju oglasnog prostora, što bi trebalo poboljšati financijsku sliku ove društvene mreže. Oglašivači tako mogu kupiti događaj u kalendaru koji će se prikazivati svim korisnicima. Wal-Mart je među prvima iskoristio tu mogućnost, i promovira prodaju igrački iz crtića Kako istrenirati zmaja.
Podpredsjetnik MySpacea Jason Hirschhorn je rekao kako će nova usluga osigurati bolju dostupnost goleme baze događaja korisnicima, a tvrtkama će omogućiti bolje uklapanje reklama u svakodnevnicu.
Prethodni članci: arti-201004150300006 arti-201004140249006 arti-201004140198006 arti-201004090522006