brendiranje turističkih mjesta /

More i ljubaznost nisu dovoljni za privlačenje sve zahtjevnijih gostiju

Nakon turističkog potopa u srpnju, došli su rekordni kolovoz i dobar rujan. Sad se recept za nastavak pozitivnog niza traži u pilot projektu Hrvatska 365. Gradovi poput Dubrovnika - sami su sebi promocija, no kako napreduje brendiranje ostalih turističkih mjesta u Hrvatskoj provjerila je Ana Mušnjak.

16.10.2014.
19:16
VOYO logo

Dubrovnik nema problema s promocijom. Na karti Hrvatske ucrtan je zlatnim slovima. I u listopadu Stradun priča svjetskim jezicima. Prije nekoliko godina nitko nije razmišljao o dolasku u Hrvatsku, ali posljednjih je godina vrlo popularna, osobito Dubrovnik.

Osjetili su to i ugostitelji. Uz idealno vrijeme, posezona je u plusu. No, hrvatska se turistička knjiga prečesto svodi na dva slova.

"Koji još hrvatski grad poznajem? U ovom se trenutku ne mogu sjetiti niti jednoga", kazala je Simone iz Njemačke.

I to je ono što brine turističke stručnjake. More, dobra hrana i ljubazni domaćini nisu dovoljni za privlačenje sve zahtjevnijih gostiju.

"Glavninu svojih snaga ne usmjeravamo na pravi način. Ne komuniciramo dobro brend, iza brenda ne stoje prave kvalitete", izjavio je Ratimir Ivičić, direktor HTZ-a.

Uz projekt 'Hrvatska 365' te bi se manjkavosti trebala istopiti.

"Idemo točno sa proizvodima koje nudi ta destinacija, na točno utvrđenim tržištima koja imaju interesa i potencijal doći u te destinacije", poručio je Darko Lorencin (IDS), ministar turizma.

Zato se uspavana Opatija okrenula poslovnom svijetu koji puni hotele cijele godine.

"Financijski rezultati su rujnu i listopadu bolji su od prošlogodišnjih, možemo izdvojiti podatak da je u rujnu bilo čak 85 posto više kongresnih događanja nego prošle godine", kazao je Ivan Sarajlić, voditelj koorporativnih komunikacija Milenij hotela.

Sjetno jesensko doba ipak nije prepreka za dobar odmor.

"Može i bolje" - mantra je koju ponavljaju turistički stratezi. Zato se za novu godinu smišlja i snovi slogan. Jer Mediteran očito više nije kakav je bio.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo