Kupujući VW, Mercedes, Seat ili Chrysler vrlo često sve dijelove automobila pripisujemo jednoj marki. No, da stvari stoje sasvim drugačije svjedoči Magna<a/.Poduzeće Magna International osnovano je 1957. godine u Kanadi i bavi se proizvodnjom auto dijelova. Osnovao ga je Austrijanac Frank Stronach - bivši perač tanjura. Poduzeće se tada bavilo samo obradom lima. No, kako je američko tržište automobila jako fleksibilno i svake godine zahtijeva druge veličine auto-dijelova, Magna je izvrsno iskoristila svoju priliku i pretvorila se u američki san svakog poduzetnika. Prilagođavajući se tržištu i zahtjevima Forda, GM-a ona je polako počela proizvoditi sjedala, jastuke, plastične dijelove, ogledala, žmigavce da bi danas prešla i na proizvodnju čitavih karoserija, točnije rečeno cjelokupnu auto opremu. Mercedesovo vozilo Smart s pravom bi moglo nositi i potpis: Made by Magna. Magna je danas izbacila iz igre najjače konkurente kao što su Bosch, Conti i Siemens, udeseterostručila dobit i ulovila velike ribe kao što su DaimlaerChrysler, Saab, a u planu mu je i dobitak Opela. Trenutno Magna zapošljava 20 000 radnika, ima 63 tvornice diljem svijeta, te 9 centara za razvoj. Budući da suradnici Magne sudjeluju na gotovo svim važnijim projektima novih automobila i budući da imaju jako razvijenu tehnološku bazu, samo po sebi nameće se pitanje hoće li Magna uskoro izbaciti i vlastiti automobil? Savjetnik Magne ? Kurt Rudiger von Barisani odgovara niječno. "Bilo bi glupo konkurirati najvećim proizvođačima automobila. Mnogo je pametnije surađivati s njima i ostati uspješan iza kulisa." Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kupujući VW, Mercedes, Seat ili Chrysler vrlo često sve dijelove automobila pripisujemo jednoj marki. No, da stvari stoje sasvim drugačije svjedoči Magna<a/.Poduzeće Magna International osnovano je 1957. godine u Kanadi i bavi se proizvodnjom auto dijelova. Osnovao ga je Austrijanac Frank Stronach - bivši perač tanjura. Poduzeće se tada bavilo samo obradom lima. No, kako je američko tržište automobila jako fleksibilno i svake godine zahtijeva druge veličine auto-dijelova, Magna je izvrsno iskoristila svoju priliku i pretvorila se u američki san svakog poduzetnika. Prilagođavajući se tržištu i zahtjevima Forda, GM-a ona je polako počela proizvoditi sjedala, jastuke, plastične dijelove, ogledala, žmigavce da bi danas prešla i na proizvodnju čitavih karoserija, točnije rečeno cjelokupnu auto opremu. Mercedesovo vozilo Smart s pravom bi moglo nositi i potpis: Made by Magna. Magna je danas izbacila iz igre najjače konkurente kao što su Bosch, Conti i Siemens, udeseterostručila dobit i ulovila velike ribe kao što su DaimlaerChrysler, Saab, a u planu mu je i dobitak Opela. Trenutno Magna zapošljava 20 000 radnika, ima 63 tvornice diljem svijeta, te 9 centara za razvoj. Budući da suradnici Magne sudjeluju na gotovo svim važnijim projektima novih automobila i budući da imaju jako razvijenu tehnološku bazu, samo po sebi nameće se pitanje hoće li Magna uskoro izbaciti i vlastiti automobil? Savjetnik Magne ? Kurt Rudiger von Barisani odgovara niječno. "Bilo bi glupo konkurirati najvećim proizvođačima automobila. Mnogo je pametnije surađivati s njima i ostati uspješan iza kulisa." Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasa