Maleni dvosjed velikih mogućnosti... Naravno, pritom ne mislimo na kapacitet prtljažnika, terenske sposobnosti ili ekonomičnost. Uostalom, u Lotusu rijetko razmišljaju o spomenutim "sitnicama".
No, druga strana "medalje" otkrit će kako Exige ipak obiluje mogućnostima - onim voznim. Probajte zamisliti vozilo, čija masa iznosi samo 724 kg (popularna "peglica" ima 645 kg), a motor razvija čak 177 "konja". Da vam olakšamo - na jednu konjsku snagu dolaze samo četiri kilograma...
Jasno je kako su, zbog male mase, performanse ovoga automobila u rangu najrazvikanijih cestovnih bolida. Od 0-100 km/h, Exige će ubrzati za samo 4.5 sekunde, dok je najveća brzina atraktivnog kupéa 200 km/h. Snaga dolazi iz 1.8-litarskog Lotusovog motora, koji se rado "vrti" i do 8000 o/min, a smješten je iza leđa putnika.
Automobil je nastao na podvozju kabrioleta Elise. Uz tvrdi krov, Exige je dobio i veliki stražnji spojler, koji nema samo estetsku ulogu. Shvatit ćete to u vožnji - upravo zahvaljujući stražnjem "krilu", ovaj trkač "lake kategorije" i pri velikim brzinama ostat će "zalijepljen" za cestu.
Za kraj - nekoliko nedostataka. Za razliku od "beskrovnog" Elisea, ulazak u Exige predstavlja pravi poduhvat. Kad se napokon uspijete zavući u kabinu, nećete naići na luksuzne drvene umetke, brojne prekidače i druge "tehnikalije". Dočekat će vas skromna unutrašnjost, karakteristična za prave sportske automobile. Ovaj dvosjed nije opremljen niti ABS-om, čak ni servo uređajem. Ipak, najveća zamjerka odnosi se na buku motora, kao i veliku toplinu koja, tijekom vožnje, polako s motora prelazi - u kabinu.
Vrućina i buka? Ma koga je briga za to...