Na modelu Lancia Aurelia Berlina B10 radilo se osam godina i kada se 1950. godine prvi put pojavila na torinskom auto-sajmu novinari su joj pripisali senzacionalne atribute.
Aurelia je naime prekinula sa zastarjelim - kako optičkim tako i tehničkim - konceptima poratnog vremena. Posjedovala je prvi serijski ugrađen 1,8 litreni V6 motor od 56 konjskih snaga. Stražnji kotači bili su vođeni od već moderne koso položene osovine, a inovativni transosni princip (motor ispred, pogon iza) osiguravao je posebno uravnoteženu podjelu osi. Osim toga dizajneri iz Pininfarine su napokon ukinuli razigrane i razvedene forme i uveli aerodinamička elegantna rješenja karoserije.
Nakon što je lansirana limuzina, nekoliko godina kasnije predstavljeni su i Coupe i Spider s nešto jačim motorima (2,5 litreni šestocilindrični motor). A kao činjenicu vrijednu spomena treba istaknuti da je 1953. godine sportski coupe Lancia Aurelia B20 GT sa 118 konjskih snaga i najvećom brzinom od 185 kilometara na sat istisnuo svog najjačeg njemačkog konkurenta Porsche 356 koji je tada dosezao masimalnu brzinu od 175 kilometara na sat.