Velimir Trnski (sa stalnom pariškom adresom stana i atelijera), nakon desetljeća slikanja različitih motiva i izlaganja, doista, po galerija i muzejima čitavoga svijeta, nakon ciklusu u kojima su dominirali trenuci putovanja, konji, brodovi, aktovi, portreti, maske, sveci, klauni, glazba, farmacija, voda, Dubrovnik, nakon nekoliko decenija življenja u glavnom gradu Francuske, odlučio je prošle godine udahnuti život novom ciklusu, u kojem je glavni lik, grad Pariz prekriven kaotičnim piramidama otpalog lišća uz često gostovanje iznenadnog vjetra koji prisiljava na nove plesne pokrete upravo umirene, suhe listove po pločnicima grada svjetlosti.
Nove vizure su se umjetniku otvorile i otkrile nakon vožnji biciklom po gradu, otkrivaju sivo žuti kontrast posut kapljicama vode, uz plavo ili ružičasto nebo sa sivoljubičastim krovovima i srebrnim odsjajem na prozorima te niz jantarno žutih krošnji,
Pariz napokon postaje tema umjetniku., Pariz slikaru više nije samo siv a poslije kiše njegov asfalt još tamniji, sada je sivi kamen i fasade idealna slikarska podloga za crvenožute akcente.
Trnski je u nekoliko proteklih mjeseci naslikao više desetaka ulja te ih uskoro izlaže u poznatoj pariškoj galeriji Vendome.