Poznati redatelj rođen je 1963. godine, a svoju prvu kazališnu skupinu osnovao je još još u srednjoj školi. Nakon zavšetka gimnazije u Mariboru upisuje Akademiju za gledališče, radio film i televiziju u Ljubljani na kojoj je diplomirao 1988. godine.
Iste godine postavio je Šeherezadu koja je odmah postala senzacija.
Svoj prvi ozbiljniji posao dobio je 1989. godine kad je postao umjetnički ravnatelj kazališta u Mariboru gdje je zahvaljujući produkcijama Hamleta, Fausta, Carmen i Božanske komedije postao najcjenjeniji suvremeni slovenski redatelj.
Posljednjih godina u Madridu je vodio svoju kazališnu skupinu 'Pandur Theaters'. Režirao je mnoge uspješne predstave, kao što su 'Faust', 'Tesla Electric Co.', 'Hamlet' i 'Medeja'.
Dok je ravnao dramom u Slovenskom narodnom gledališču u Mariboru, ugostio je brojne poznate kazališne redatelje, kao što su Paolo Magelli, Janusz Kica, Eduard Miller i Damir Zlatar Frey.
Hrvatskoj javnost poznat je zahvaljujući predstavama poput 'Michelangela', 'Medeje', 'Rata i mira' i 'Caligule'.
Njegova kazališna poetika temeljila se na jakim vizualnim elemetima. Široj publici Pandur je postao poznat po suradnji sa Severinom, za koju je 2013. režirao regionalnu turneju.
Intendantica HNK-a Zagreb Dubravka Vrgoč smrt Tomaža Pandura nazvala je velikim gubitkom za europski teatar.
"Kultni redatelj koji je još krajem 80-ih godina pomicao kazališne granice uspijevao je svojim autentičnim kazališnim govorom učniti teatar važnim mjestom u kojem su umjetnici izravno ulazili u dijalog s vremenom u kojem su živjeli. Od 'Šeherezade', 'Fausta', 'Hamleta', do predstava koje je režirao u našem kazalištu - 'Rata i mira', 'Medeje' i 'Michelangela' pokazivao je čudesan talent i snagu da svijet transformira u teatarske prizore koje zavodljivošću svojih slika čine taj isti svijet podnošljivijim", kazala je Vrgoč za Hinu.
"Tisuće gledatelja u različitim sredinama i na različitim kontinentima divili su se njegovim kazališnim pustolovinama u kojima nisu postojale zapreke i gdje je jedino mašta diktirala smjerove kretanja. Za Tomaža Pandura između teatra i života nije postojala granica o čemu svjedoči i njegova prerana smrt na kazališnim daskama", dodala je Vrgoč.