Iako vozači vole imati apsolutnu kontrolu i moć koju im pruža osjećaj da sami upravljaju vozilom, biraju razmak između vozila, smjer te brzinu, Honda ipak uvodi olakšice.
Virtualni Big Brother uključuje se prije svega ako nešto krene krivo, a to se poglavito odnosi na položaj vozila na cesti ? otklone od idealne linije uzrokovane primjerice jakim naletima vjetra, gledanjem primamljivih jumbo plakata ili - ne daj bože - konzumiranjem opojnih sredstava.
Što se tiče brzine, naglasak je stavljen na uspostavljanje sklada između brzine vašeg pomicanja u ubitačnim auto-kolonama te razmake od susjednih vozila. Ukoliko prekršite idealne mjere laserski uređaj odmah registrira neposlušnost i automatski koči ili ubrzava i pritom vam na instaliranom displayu u obliku tona daje obavijest upozorenja i pokazuje vrijednosti koje korigira.
Druga je pak prednost virtualnog pomoćnika koji funkcionira uz pomoć CCD kamere da vam pomaže slijediti unesenu rutu, a to se posebice odnosi na jači spol koji se naravno nikada u životu nije izgubio u vremenu i prostoru. Display inače može funkcionirati i odvojeno, a to znači izvršavati samo određene korekture.
Trenutno je HIDS uveden samo u Velikoj Britaniji budući da tamošnje Ministarstvo prometa smatra da je uvođenje sigrunosnih sistema posebice na brzim auto-cestama od velike važnosti za zemlju.
A što rade u Hondi? Tamo se još uvijek obavljaju crash testovi kojima se sigurnosni sustavu nastoje još više usavršiti, a u nadolazećoj sezoni planira se i serijska proizvodnja HIDS-a.