Keksi i bomboni - junaci dječjih knjiga

Nova moda u Americi su "jestive" knjige pomoću kojih djeca uče čitati i računati, a vezane su uz poznate marke pahuljica, keksa i slatkiša kao Kellogg, Hershey i M&M

22.9.2000.
19:54
VOYO logo

Knjiga "Veselo brojanje s Kelloggovim pahuljicama", primjerice, poziva djecu da umeću pahuljice u obliku kolutića u rupe za to izrezane na tvrdim stranicama i tako uče brojati.

- Mislim da je to izvrsna ideja. Dijete posjednem u visoki stolac za hranjenje, stavim pred njega knjižicu i on se tako zabavlja, a usput uči i jede - kaže jedna majka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Knjige imaju plastificirane stranice kako bi se mogle obrisati kad se umrljaju keksima ili čokoladom koje djeca mogu pojesti kao nagradu nakon što ih izbroje ili pročitaju slova.

Prvu jestivu knjižicu izradila je prije šest godina teta iz jednog vrtića u Massachusettsu, a u posljednje dvije godine se to pretvorilo u pravu modu, s izdanjima ozbiljnih izdavača kao što su Simon & Schuster i Random House koja se prodaju u milijunskim nakladama. Izdavači i autori knjiga plaćaju licencu za uporabu keksa ili pahuljica proizvođačima kojima je to zgodna mogućnost neuobičajene reklame.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ipak, ima i primjedbi. Jestive knjige potiču roditelje da djecu nagrađuju hranom, što hrani daje preveliku važnost i dovodi do kasnijih problema s prehranom i tjelesnom težinom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo