Za udio u AOL Japan, NTT DoCoMo je isplatio otprilike 100 milijuna dolara. Prema uvjetima ugovora, AOL će predati nadzor nad svojom japanskom podružnicom NTT DoCoMu.
AOL, jedan od vodećih providera internet usluga na svijetu, imala je velikih poteškoća pri ostvarivanju utjecaja na japanskom tržištu. Očekuje se da bi se ugovorom, po kojem će NTT DoCoMo prodavati usluge AOL-a kao svoje primarne internet službe, mogao ostvariti porast zanimanja japanskih pretplatnika za AOL.
DoCoMova tvrtka I-Mode, čija djelatnost pružanja pristupa internetu, ima 12 milijuna pretplatnika, dok AOL Japan samo 440 000. "Izvanredan" uspjeh I-Moda priznao je i predsjednik AOL-a Bob Pittman.
- Usredotočujemo se, jednako kao i NTT DoCoMo, na razvoj naredne generacije međusobnog približavanja tehnologija koje će iskustvo interneta načiti još uvjerljivijim, lakšim za uporabu i usredotočenim na svakodnevicu života ljudi.
Za NTT DoCoMo, logika povezivanja je vrlo jasna ? postat će mnogo privlačniji svakoj američkoj tvrtki koja će zaželjeti strateški ugovor jer AOL ima 24 milijuna pretplatnika.
Prema ugovoru, tvrtke će načiniti zajednički internet portal. Namjeravaju razviti tehnologije i službe diljem svijeta kako bi se lakše suočile s povećanim zahtjevima za pristupom internetu. Sinteza ujedno podrazumijeva i osnivanje zajedničkoga investicijskog fonda koji će usmjeravati kapital prema tvrtkama čija je djelatnost međusobno približavanje mobilne i fiksne linije.