Na berlinskom Schlossplatzu Yoko Ono je izložila vagon prošaran s 4000 rupa od metaka i obasjan svjetlošću. Pa, iako je inspiracija proizašla iz događaja koji se zbio u Americi, kada je nekoliko Meksikanaca pri pokušaju ilegalnog prijelaza granice uhvatila jedna banda i zatvorila u vagon u kojem su umrli od žeđi, Yoko Ono tvrdi da je simbolika njenog djela višeznačna.
Berlin je odabran prije svega što su se u toj zemlji prije šezdeset godina u vagonima odvozili Židovi u koncentracione logore, a tematika nasilja, zločina, boli i žrtve preslikava se i na njen život.
Yoko Ono, koja je bila aktivna umjetnica u šezdesetim godinama, udajom za John Lenona zanemaruje svoj umjetnički izraz na polju kiparstva i performansa i posvećuje se ponajprije muzici i bračnom životu. Pa, iako dovoljno slavna da može svugdje izlagati i biti zapažena, njen povrat u kiparske vode početkom devedesetih godina kritičari nisu dočekali pozitivnim reakcijama. Yoko Ono nikako da se riješi tereta prošlosti i prestane raditi patetična djela ? kažu poznavatelji njene umjetnosti.