dočarali hrvatsku stvarnost / Ironični komentari: brutalno ismijali novi HTZ-ov slogan!

Nakon petnaest godina Hrvatska je dobila novi turistički slogan - Hrvatska puna života. Za slogan je HTZ potrošio više od tri milijuna kuna, ali mnogima se nasljednik mediterana kakav je nekad bio, čini - promašenim

12.2.2015.
20:15
VOYO logo

Croatia full of life odnosno Hrvatska, puna života - novi je slogan hrvatskog turizma. Nakon nekoliko krugova vijeće Hvatske turističke zajednice zaključilo je kako je upravo ovaj slogan konzorcija BBDO, najbolji od svih ponuđenih.

"To je jedna platforma koja nam daje predispozicije da pričamo priču o Hrvatskoj. Da pričamo priču ne samo o suncu i moru već o svim ovim drugim proizvodima", izjavio je ministar turizma DarkoLorencin.

Odluka je donesena nakon testiranja pet mogućih slogana na osam ključnih emitivnih tržišta u Europi. Pobjednički prijedlog najboljim je ocijenilo tek 28 posto ispitanika. No, dovoljno za pobjedu!

"Koncepcija poziva na emocionalni prijelaz jedne rutine, jedne monotonije naših života na jedan ispunjeni život pun zadovoljstva i sreće", dodaje AdelaMarković, direktorica Sektora za brend HTZ-a.

Sve to nema smisla, smatraju u tvrtki koja je za HTZ radila masterplan turizma. Štoviše - slogan smatraju opasnim, jer Hrvatska ne može ostvariti ono što on obećava.

Turisti su podijeljena mišljenja.

"Radi se o čistom klišeju. Ispričavam se, ali meni se ne sviđa", kazao je jedan Julian iz Singapura, dok je mišljenje Lisbet iz Danske bilo ovakvo: "Ovo je puno zanimljiviji i internacionalniji slogan nego onaj koji ste imali prije".

Zadovoljni su i hotelijeri. On ne samo što izražava ljepotu života u Hrvatskoj - on izražava i destinaciju.

Većina korisnika društvenih mreža pak misli da ne izražava ništa - komentari su uglavnom negativni. Twitteraši su otišli korak dalje. Nezadovoljni izborom HTZ-ova slogana, iskoristili su priliku i smislili svoje slogane koji, prema njihovom mišljenju, dočaravaju hrvatsku stvarnost.

Za izradu slogana potrošeno je 3 milijuna i 125 tisuća kuna s PDV-om. HTZ bi uskoro trebao izabrati i logo, a cijeli novi vizualni paket trebao bi biti gotov tek u rujnu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo