Croatia full of life odnosno Hrvatska, puna
života - novi je slogan hrvatskog turizma. Nakon nekoliko
krugova vijeće Hvatske turističke zajednice zaključilo je kako je
upravo ovaj slogan konzorcija BBDO,
najbolji od svih ponuđenih.
"To je jedna platforma koja nam daje predispozicije da pričamo
priču o Hrvatskoj. Da pričamo priču ne samo o suncu i moru već o
svim ovim drugim proizvodima", izjavio je ministar turizma
DarkoLorencin.
Odluka je donesena nakon testiranja pet mogućih slogana na osam
ključnih emitivnih tržišta u Europi. Pobjednički prijedlog
najboljim je ocijenilo tek 28 posto ispitanika. No, dovoljno za
pobjedu!
"Koncepcija poziva na emocionalni prijelaz jedne rutine, jedne
monotonije naših života na jedan ispunjeni život pun zadovoljstva
i sreće", dodaje AdelaMarković, direktorica Sektora za brend
HTZ-a.
Sve to nema smisla, smatraju u tvrtki koja je za HTZ radila
masterplan turizma. Štoviše - slogan smatraju opasnim, jer
Hrvatska ne može ostvariti ono što on obećava.
Turisti su podijeljena mišljenja.
"Radi se o čistom klišeju. Ispričavam se, ali meni se ne sviđa",
kazao je jedan Julian iz Singapura, dok je mišljenje Lisbet iz
Danske bilo ovakvo: "Ovo je puno zanimljiviji i internacionalniji
slogan nego onaj koji ste imali prije".
Zadovoljni su i hotelijeri. On ne samo što izražava ljepotu
života u Hrvatskoj - on izražava i destinaciju.
Većina korisnika društvenih mreža pak misli da ne izražava ništa
- komentari su uglavnom negativni. Twitteraši su otišli korak
dalje. Nezadovoljni izborom HTZ-ova slogana, iskoristili su
priliku i smislili svoje slogane koji, prema njihovom mišljenju,
dočaravaju hrvatsku stvarnost.
Za izradu slogana potrošeno je 3 milijuna i 125 tisuća kuna s
PDV-om. HTZ bi uskoro trebao izabrati i logo, a cijeli novi
vizualni paket trebao bi biti gotov tek u rujnu.