iPad je najavljivan kao sljedeći korak u prijenosnim računalima. Ovaj elegantni i tanki uređaj ima grafičke mogućnosti i ekran sličan laptopima, no prijenosan je poput mobitela, a odlikuje ga i ekran osjetljiv na dodir.
Iako znamo već dosta o iPadu, još uvijek ga okružuje oblak misterije. Hoćemo li danas dobiti revolucionarni alat koji će promijeniti način na koji koristimo računala ili nam stiže samo uvećani iPhone?
Odgovor na to pitanje doznat ćemo uskoro. iPad u Americi kreće u prodaju u devet sati, bez obzira na vremensku zonu.
iPad s WiFi-jem i diskom od 16 gigabajta stoji 500 dolara, dok za 32, odnosno 64 gigabajta treba izdvojiti šesto ili sedamsto dolara. Verzija koja podržava 3G u prodaju kreće krajem travnja.
iPad je tanji od dva centrimetra i ima ekran osjetljiv na dodir. Težak je oko 700 grama, i kompatibilan je s aplikacijama iz App Storea.
Apple će svim korisnicima koji kupe uređaj ponuditi besplatno mijenjanje postavki,kao i radionice na kojima će korisnici moći naučiti kako koristiti iPad.
U App Storeu se pojavilo 2,500 novih aplikacija, od kojih je tisuću prilagođeno isključivo iPadu.
U New Yorku kupci kampiraju pred Appleovom trgovinom još od srijede.
Prethodni članci: arti-201001280134006 arti-201003130166006 arti-201003150349006 arti-201003090007006 arti-201001290189006