Servis tramvaja u zagrebačkoj Dubravi izgleda kao ruševina iz horor filma, a ne kao radno mjesto servisera iz ZET-a i Končara koji ovdje popravljaju tramvaje.
Pa ipak, prava je istina da je ovaj jezivi hangar upravo to - nečije radno mjesto.
Inspekcija ga je svojedobno zatvorila. Mediji su o njemu već puno pisali, ali najnovije snimke naprosto su užasavajuće.
"To godinama propada, taj hangar je star 40 godina. Čak je dobio najnižu ocjenu za održivost, što zgrade inače dobivaju za curenje topline. Vrata su neispravna, grijanje ne radi kako treba. Hangar je konstruiran u smjeru vjetra pa ljudi rade na vjetru, to je katastrofa, od golubova koji vrše nužde, struje na sve strane…", opisuje zastrašujuće prizore Neven Brnjas, predsjednik Sindikata radnika ZET-a, koji ih redovito i dokumentira.
Ostali radnici, kaže, to prepuštaju njemu jer se boje otkaza.
'Jedan je radnik natukao nogu, nagovarali su da ga ništa ne govori'
"Pokušavam zaštiti radnike, stojim u vodi, može me struja stresti. To su očajni uvjeti", govori Brnjas.
Bilo je, kaže, i ozljeda.
"Snimao sam rešetke na kojima radnici stoje, toliko su strunule da je jedan radnik propao i natukao nogu pa su ga nagovarali da ništa ne govori. I dalje te trule rešetke stoje tamo, nešto sitno su zamijenili", kaže Brnjas.
Iz ZET-a su mu, kaže, radi dokumentiranja ovakvih prizora zaprijetili tužbom za klevetu.
"Iako riječ nisam rekao, samo sam snimio. Dva dana prije suda povukli su tužbu i nikom ništa", kaže Brnjas.
'Oni kao da sve žele natjerat da se voze biciklom'
Nakon što je nove užasavajuće prizore u četvrtak podijelio na Facebook profilu, ZET je, kaže, poslao dva majstora "da odštopavaju".
"Ali nije zaštopano, nego su cijevi trule, njih treba mijenjati. Curi dolje, ne gore. To je voda pod visokim naponom. Ovdje govorimo o kilovatima, to su tramvajske struje. Dovoljno je da izbaci osigurač i da vas ubije na mjestu", govori Brnjas.
Razgovarao je, kaže, sa zagrebačkim gradonačelnikom Tomislavom Tomaševićem prije izbora međutim, "on je okrenuo leđa svemu, isto kao i Bandić".
"Oni kao da sve žele natjerat da se voze biciklom", ogorčeno će Brnjas.
"Zamislite da vi morate pisati novinarski tekst u hangaru dok vam golub sere po kompjuteru…hvala vam pto objavljujete", kaže Brnjas te zaključuje kako je objavljivanje ovakvih snimki i prikupljanje dovoljnog broja članova Sindikata radnika jedini način da prisili poslodavca, Grad Zagreb, da počne ulagati u javni prijevoz.