Odlučili su nešto promijeniti u svom životu, dali otkaze i pokrenuli uspješne biznise

Željeli su nešto promijeniti u svome životu, ali i životu svoje okoline. Dali su otkaz u tvrtkama u kojima su radili i krenuli u vode malog poduzetništva.

Danas su uspješni mladi poslovni ljudi koji razvijaju nove brendove i privlače nove kupce. Oni su Ivna Franić, Krešimr Herceg, Tin Horvatin, Damjan Ljuština i Ana Pejić-Riha.

Okupila ih je Jesenka Ricl, predsjednica Hrvatskog društva kulturnog turizma – CroCulTour, sa sjedištem u Osijeku i u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom Županijskom komorom Osijek, u zgradi Glavne straže Muzeja Slavonije u Osijeku, gdje je organizirala panel diskusiju i predstavila ove mlade ljude, piše Glas Slavonije.

”Riječ je o projektu pod nazivom Slavonija – u srcu kulture i poduzetništva, koji predstavlja panel otvoren za publiku zainteresiranu za poticanje inovacija i kreativnosti u području kulture i poduzetništva”, objasnila je Ricl.

Otvorili pop-up lokale po čitavoj Hrvatskoj

Ivna Franić iz tvrtke Rakijarnica objasnila je kako funkcionira njihov brend i što im je cilj.

”Cilj je naše tvrtke brendirati domaću rakiju. Zato smo stupili u kontakt s brojnim proizvođačima rakije iz cijele Hrvatske, pa tako i iz Slavonije i Baranje. Koncept pop-up lokala u kojem se prodaje samo rakija proširili smo po cijeloj Hrvatskoj. Da bismo u tomu uspjeli, bilo je bitno okupiti tim ljudi različitih struka i svjetonazora i ta je sinergija rezultirala da se probijemo na tržište”.

Ona i tim njezinih suradnika, među kojima je i Damjan Ljuština, osmislili su i kulturni projekt Fuliranje, koji je odlično prihvaćen u javnosti.

Od internet marketinga do kulturno-turističke promocije

Ana Pejić Riha, vlasnica Kanapejić komunikacija iz Osijeka, bavi se marketingom specijaliziranim za komunikacije na društvenim mrežama i zadovoljna je kako joj ide posao. Zadovoljstvo nisu krila ni dva mlada Brođana, Krešimir Herceg, predsjednik udruge Lima i Tin Horvatin, tajnik udruge Zebrica.

Oni su osmislili projekt Insta Art izazov Slavonija u srcu u svrhu kulturno-turističke promocije slavonskih gradova, ali i brojne druge zanimljive projekte kojima žele uvesti inovacije u kulturnoj i turističkoj promociji Slavonije, ali i cijele Hrvatske.

http://www.glas-slavonije.hr/230224/7/Dali-otkaze-pa-otvorili-vlastite-obrte-i-razvijaju-nove-brendove

Povratak na Net.hr