Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Kovačević je odobrio prilog, zašto se i kad predomislio?

Ogranak HND-a na HTV-u oštro je osudio smjenu urednika Dnevnika Zorana Šprajca i Stipe Alfiera, koju zovu nelegalnom i netransparentnom. Kažu, nijedan od njih nije pozvan na očitovanje ni u Pravnu službu, ni pred Etičko povjerenstvo.

“Provjeravajući navode iz hitre i hitne Odluke Uprave HTV-a, potvrđeno nam je da ni Zoran Šprajc ni Stipe Alfier nisu pozvani na očitovanje ni u Pravnu službu, ni pred Etičko povjerenstvo, iako se u obrazloženju Uprave tvrdi kako je Zoran Šprajc povrijedio stavke iz Etičkog kodeksa HRT-a. Možda odgovor za nelegalnost donošenja Odluke Uprave možemo tražiti u činjenici kako je ‘sporni’ prilog puna dva i pol sata prije emitiranja odobrio glavni urednik HTV-a Bruno Kovačević. Pred brojnim je svjedocima neke dijelove ‘Šprajcova obraćanja’ sam prekrajao te potom dao i odobrenje za njegovo objavljivanje. Zašto je i kada promijenio mišljenje, sad bi sam mogao objasniti javnosti”, ističe se u priopćenju kojeg potpisuje predsjednica Ogranka Elizabeta Gojan.

“Uprava HRT-a, pak, javnosti bi trebala odgovoriti zašto i po kojem kriteriju i glavni urednik HTV-a i v.d. glavnog urednika IP HTV-a ne odgovaraju zbog, kako stoji u njihovu priopćenju javnosti ‘neprimjerenog i neprofesionalnog’ čina urednika središnjeg Dnevnika HTV-a”, napominje se u priopćenju.

Dvostruki kriteriji: Što smije Stipić, ne smije Šprajc

U Ogranku nadalje opet upozoravaju na dvostruke kriterije Uprave i Ravnateljstava HRT-a. “Zanimljivo je kako Uprava HRT-a spornim nije doživjela, a kamoli da je promptno smijenila donedavnog ravnatelja HTV-a Mislava Stipića, trenutno na funkciji glavnog tajnika HTV-a, kada se on u travnju 2011., u središnjem Dnevniku HTV-a, obračunao s predsjednicom NO HTV-a Silvijom Luks“, navodi se u priopćenju.

Napominju da smatraju i da nijedan urednik Dnevnika ne smije program javne televizije privatizirati i obračunavati se ni sa kim, pa ni s članovima Programskog vijeća HRT-a, čak i kad oni krše ovlasti koje su im na raspolaganju. No, ističu, to ne umanjuje nelegalnost i ishitrenost Odluke Uprave HTV-a koja istodobno, usprkos prošlotjednom traženju Ogranka HND-a pri HTV-u da se Hloverka Novak Srzić ukloni s ekrana uslijed optužbi Vladimira Šelebaja da je radila za konkurentsku televiziju, što su podržali članovi Programskog vijeća i Nadzornog odbora HRT-a Ivo Goldstein, Nada Zgrabljić-Rotar i Silvija Luks, ništa nije poduzela da bi riješila tu, sigurno važniju ‘zloupotebu prostora javne televizije’.

Najodgovorniji je Miočić

“Sve je još jedna potvrda krajnjeg neprofesionalizama unutar Informativnog programa HTV-a za koji najodgovornijim držimo v.d. urednika tog programa Dražena Miočića“, zaključuje se u priopćenju Ogranka HND-a na HTV-u.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr