Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Zašto Mate Rimac nije postao dio zlatne mladeži?

‘Svatko ima svoje gušte. Nekom je gušt zapiti, nekom nije’, kaže nam mladi genijalac Mate Rimac, koji s nepunih 25 godina iza sebe ima niz Guinnessovih rekorda i tehničkih inovacija, a ispred sebe turneju po Europi i bogatom arapskom svijetu, koja će trajati duže od mjesec dana.

Upitali smo ga – zašto jednostavno nije postao pripadnik zlatne mladeži kad je imao zahvalne temelje za takav izbor? Njegov je otac, podsjetimo, građevinar i milijunaš Ivan Rimac. No, Mate nije zapio novac svojih roditelja, nego ga je upotrijebio za proizvodnju najbržeg električnog automobila na svijetu i postao prvi izvoznik automobila u povijesti Hrvatske. Znači li to prekretnicu u industrijskoj slici naše zemlje? Prema onome što nam je ispričao u Intervjuu tjedna – nikako. Ne podržavaju ih banke, ali ni država.

“Financije su najveća prepreka. S tehnološke nam strane ide dobro – imamo pet svjetskih rekorda koji to potvrđuju. Ali ako pogledamo kako se to radi u Tesla Motorsu ili Fiskeru, to je druga priča. Američka je vlada odlučila da je automobil na električni ili alternativni pogon strateški interes Amerike. I ona direktno podržava takve inicijative s osam milijardi dolara za takve projekte. Tesla je dobio 465 milijuna, a Fisker više od 500 milijuna dolara, dok mi nismo dobili ništa”, objašnjava mladi inženjer.

O borbi za o(p)stanak njegove inovativne firme u Hrvatskoj, pročitajte više u četvrtak u podne.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr