Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

ŠOK NA NAPLATNOJ KUĆICI

PRIPAZITE, HAC LJUDIMA NAPLAĆUJE PRESKUPE CESTARINE: Javljaju se ljudi koji su platili i po nekoliko desetaka kn više

Iz HAC-a upozoravaju vozače da prije plaćanja pogledaju uređaj jer se na zaslonu ispisuje cijena cestarine

Da je potrebno pripaziti pri naplati cestarine jer novi HAC-ovi uređaju znaju zaračunati pogrešnu cijenu cestarine, posvjedočila je jedna čitateljica 24sata koja je primijetila da je nekom strancu za istu dionicu uređaj naplatio 185 kuna, a ne 135 kuna koliko je ona platila. Međutim, stvar se zakomplicirala za čitateljicu u trenutku kada joj uređaj nije ispisao račun. “Račun sam trebala jer sam išla na službeni put. Zaposlenik Hrvatskih autocesta rekao mi je da su uređaji novi, da nemaju papira za ispis računa i da se još uhodavaju”, ispričala je za 24sata.

HAC priznaje problem

Iz HAC-a su priznali da uređaji, koji svjetlosnim zavjesama mjere visinu vozila i broje osovine kako bi prepoznali kategoriju i formirali cijenu, mogu ponekad pogrešno zaračunati cijenu. “Ponekad se svjetlosni snop prekine pa uređaj zaračuna pogrešnu cestarinu. To se može dogoditi zbog vremenskih uvjeta. Zbog specifične kategorizacije vozila u Hrvatskoj koja obuhvaća visinu, broj osovina i najveću dopuštenu masu, moguće su pogreške kod graničnih skupina.

Zato smo uveli nadzorni centar u kojem pratimo rad uređaja na svim lokacijama i ispravljamo moguće pogreške”, odgovorili su iz HAC-a za 24sata te dodali kako je na 39.000 izdanih računa od 12. do 16. lipnja bilo samo sedam pritužbi, četiri na naplatnoj postaji Zagreb istok i tri na postaji Bregana.

Račun se ne ispisuje automatski

Iz HAC-a upozoravaju vozače da prije plaćanja pogledaju uređaj jer se na zaslonu ispisuje cijena cestarine, ulazna postaja te skupina vozila kojoj pripada. U slučaju problema, supervizor će ručno odrediti ispravnu skupinu vozila. Što se tiče računa, kažu da se on ne ispisuje automatski. Vozači moraju obratiti pozornost na tipku za izdavanje računa koju moraju stisnuti.

U slučaju da mislite kako vam je vozilo pogrešno kategorizirano, možete potražiti pomoć djelatnika HAC-a tako da stisnete tipku za pomoć ili možete nazvati besplatni telefon 0800 0422. Prigovor se može poslati i elektroničkim putem na adresu info-naplata@hac.hr.

 

Povratak na Net.hr