BEOGRAĐANKU ODUŠEVILA SEZONA NA JADRANU: / 'Bila sam skeptična, ali dojam se preko noći promijenio. Sad sam kao doma'

Foto: Šibenski portal

Majka je strepila za nju više nego kad je bila u Americi, no Jovanu je oduševio i Šibenik i Šibenčani

15.10.2019.
12:51
Šibenski portal
VOYO logo

Jovana Kojić, mlada inženjerka iz Beograda koja nije bila zadovoljna poslom koji je obavljala u struci, odlučila se sezonski zaposliti kako bi si kupila automobil, a možda se počastiti i nekim putovanjem.

"Da ne budem pogrešno shvaćena, u sjajnoj tvrtki sam radila, ali kako nisam uspjela naći adekvatnu zamjenu odlučila sam ljeto provesti na hrvatskom primorju. Sasvim slučajno sam upoznala gazdu i voditelje Moderata u Beogradu, a budući da su oni odlučili da radnike intervjuiraju osobno ne koristeći agencije, vrlo nam je malo trebalo da steknemo obostrano povjerenje i dogovor za sezonsku suradnju", rekla je Kojić za Šibenski portal.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vidjela što se događa sa sezoncima iz Srbije

Ipak, priznaje, bila je skeptična. Vidjela je kako se Šibenik nalazi između Zadra i Splita i kako je, blago rečeno, bilo velikih problema sa sezonskim radnicima iz Srbije pa čak i onima koji samo tako zvuče. Ni sam dolazak u Šibenik nije bio idiličan.

Došla je na kišni i tmuran dan sredinom lipnja i nakon višesatnog putovanja, grad joj nije djelovao bajkovit, više prazan i siv.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No dojam se preko noći promijenio. Bila je smještena u apartmanu koji je u starom gradu pa je brzo vidjela ljepote grada na Jadranu, a kolege u Moderatu su je oduševile. "Bila je to mlada ekipa koja pored velikog obima posla ima sjajnu energiju i bila sam zahvalna na pruženoj prilici da budem dio takvog tima", kaže.

Ubrzo su se rasplinuli i strahovi oko eventualnih neugodnosti zbog grada iz kojeg je došla.

"Odlučila sam večerati u jednoj dobro ocijenjenoj pizzeriji blizu rive – The Baru, a sama večera završena je u jutarnjim satima. Menadžer restorana i konobar su se pokazali prilično gostoljubivi. Naime, bilo im je drago što sam došla iz Beograda raditi i odlučili su mi pokazati kako izgleda kad su Šibenčani domaćini", kaže Jovana.

Sada, ne samo da je zavoljela grad i Dalmaciju nego se u Šibeniku osjeća kao doma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sezona gotova, ali uvijek će se vraćati

"Jedan vikend sam otišla u Beograd na četiri dana. Po povratku, kad sam ulazila u Šibenik, osjetila sam sreću kao kad se vraćam kući i imam ‘feeling’ da mi unaprijed teško pada rastanak s gradom. Veoma sam zavoljela Dalmaciju, prelijepa je", ističe.

Inženjerka prometa će u Moderatu odratiti još nekoliko dana, a onda se vraća u Beograd na posao u struci. No Jovana kaže da će se uvijek vraćati. Ovoga puta, kaže, možda će i njezina majka manje strahovati jer ju je tijekom njezinog ljeta u Šibeniku češće zvala i više strepila nego kad je bila u Americi.