Nova verzija tražilice zasnivat će se na "semantičkoj pretrazi", a zaživjeti bi trebala u idućih nekoliko mjeseci. Tako ubuduće najpopularnija tražilica na svijetu na određeni upit neće samo izbacivati linkove, već i određene činjenice i odgovore o traženom upitu. Oni će se pojavljivati na vrhu stranice s ponuđenim rezultatima.
Pretraga će se i dalje bazirati na ključnim riječima i relevantnosti, ali će se kod ponuđenih odgovora više oslanjati na tzv. semantičku pretragu - proces razumijevanja stvarnog značenja riječi.
The Wall Street Journal piše da je riječ o jednoj od najvećih promjena u povijesti Googlea, te da bi se mogla odraziti na milijune web stranica koji se oslanjaju na ovaj pretraživač.
Kako će nova tražilica izgledati za sada nije poznato. Što se oglasa tiče, bit će ih više.
Nova generacija pretraživanja
U Googleu su potvrdili da je riječ o procesu u koji su već ušli i koji će trajati godinama, a koji će za rezultat imati ulazak u novu generaciju pretraživanja.
Google trenutno drži 66 posto globalnog tržišta pretraživača i više od 75 posto prihoda od oglašavanja vezanog uz tražilice. Novi koncept pretraživanja vjerojatno će mu omogućiti da i dalje bude ispred najvećeg konkurenta - Microsoftovog Binga i nekih drugih alternativnih tražilica poput one Facebookove.
arti-201203130570006 arti-201203070215006