Prošloga tjedna, Ford je predstavio novu generaciju popularnog Mondea. Sumnjamo kako vas se novi dizajn ovog automobila srednje klase pretjerano dojmio, budući da će mnogi reći kako novi Mondeo svojim izgledom podsjeća na "povećani Focus"...
Kako bi zaustavio takve glasine i podigao vam raspoloženje, Ford je ovih dana objavio prve fotografije najsnažnije inačice svojega novog proizvoda - barem do sljedeće godine, kada će "svjetlo dana" ugledati i prestižni Mondeo ST200.
Na prvi je pogled jasno kako će ovaj automobil predstavljati "trn u oku" konkurenciji poput Hondina Accorda Type R, Alfe 156 2.5V6, Opelove Vectre GSi, pa čak i BMW-ovih modela serije 3. Službeno predstavljanje Mondea Zetec-S predviđeno je za sljedeći mjesec, u sklopu Međunarodnog sajma automobila u Birminghamu. Početak prodaje planiran je za siječanj 2001.
Mondeo Zetec-S "ukrašen" je masivnim odbojnicima i bočnim proširenjima. Posebno dojmljivo izgleda veliki prednji usisnik za zrak, a sportski "štih" dodatno pojačavaju male "projektorske" maglenke. Uz to, automobil je opremljen golemim 18-inčnim aluminijskim naplatcima - najvećima među automobilima u toj klasi. No, prava poslastica skrivena je "ispod" pocinčane karoserije. To je 2-litarski benzinski četverocilindrični Zetec-S agregat, najveće snage 170 "konja". Mondeo će snažnim pritiskom na papučicu za gas do "stotke" ubrzati za 8.6 sekundi, dok će se kazaljka brzinomjera zaustaviti na respektabilnih 225 km/h. Za stabilnost vozila brinut će se elektronika - taj je sustav uključen u serijsku opremu...
Unutrašnjost automobila nudi aluminijske "umetke" na središnjoj konzoli, kontrolnoj ploči i vratima. No, iako ovaj automobil predstavlja zamjenu "starom" modelu ST-24, nemojte očekivati "kožnati" interijer, kao ni brojne druge luksuzne dodatke. Naime, Ford je Zetec-S namijenio mlađoj publici, koju više zanimaju sportski detalji.
U prodaji će se naći tri karoserijske izvedbe - klasične s četvora i petora vrata, te posebno zanimljiva karavan izvedba. Cijena još nije određena, no u Fordu ističu kako će biti i više nego konkurentna...