Facebook i Twitter postaju sve važniji izvori vijesti

Najnovije istraživanje američke neprofitne organizacije Pew Internet bavilo se analizom vijesti koje konzumiraju Amerikanci i načinima na koje dolaze do tih vijesti.

2.3.2010.
14:22
VOYO logo

Istraživanje je obuhvatilo 2.259 odraslih ispitanika, a rezultati su pokazali da tri četvrtine ljudi (75%) koji se informiraju online dobivaju te vijesti proslijeđene putem e-mail poruka ili preko statusa ostavljenih na društvenim mrežama, dok polovica njih (52%) to stalno čini, odnosno proslijeđuju vijesti drugima putem e-maila i sa svojih profila stranica za društveno umrežavanje ostavljaju linkove na vijesti, piše Mashable.

Prema objavljenom izvještaju, 59% ispitanika dobiva vijesti kao kombinaciju online i offline izvora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživanje je pokazalo i kako danas vrlo malo ljudi (svega 7%) dobiva informacije od samo jedne medijske platforme. Konkretno to znači da gotovo polovica Amerikanaca, odnosno njih 46% tvrdi da danas dnevnu dozu vijesti u prosjeku dobiva preko četiri do šest različitih platformi.

Premda je televizija i dalje najveći izvor vijesti (78% Amerikanaca kaže da dobiva vijesti preko lokalnih televizijskih stanica), Internet je na drugom mjestu (61% korisnika dobiva vijesti online) te je ispred radia, novina i časopisa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zanimljivo je pritom da samo relativno malen broj ljudi, njih 17%, kaže da čitaju vijesti u američkim nacionalnim dnevnim listovima kao što su New York Times i USA Today.

Pew internet također je istražio razlike između potrošača vijesti prema njihovom odnosu koji imaju prema tim vijestima. Trideset i tri posto vlasnika mobitela danas pristupa vijestima preko svojih telefona, a 28% koristi personalizirane vijesti, odnosno koriste prilagođene stranice koje u sebi uključuju izvore koje su korisnici odabrali da prate.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ipak, možda najvažnije što je otkrio Pew je da konzumenti vijesti danas participiraju u kreiranju vijesti; 37% ispitanika je sudjelovalo u kreiranju vijesti, komentiralo ih ili dijelio s drugima putem stranica za društveno umrežavanje kao što su Facebook ili Twitter.

Cijeli izvještaj možete pronaći ovdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Linkovi:www.facebook.com/Net.hrhttp://twitter.com/Nethr

Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo