Istraživanje je obuhvatilo 2.259 odraslih ispitanika, a rezultati su pokazali da tri četvrtine ljudi (75%) koji se informiraju online dobivaju te vijesti proslijeđene putem e-mail poruka ili preko statusa ostavljenih na društvenim mrežama, dok polovica njih (52%) to stalno čini, odnosno proslijeđuju vijesti drugima putem e-maila i sa svojih profila stranica za društveno umrežavanje ostavljaju linkove na vijesti, piše Mashable.
Prema objavljenom izvještaju, 59% ispitanika dobiva vijesti kao kombinaciju online i offline izvora.
Istraživanje je pokazalo i kako danas vrlo malo ljudi (svega 7%) dobiva informacije od samo jedne medijske platforme. Konkretno to znači da gotovo polovica Amerikanaca, odnosno njih 46% tvrdi da danas dnevnu dozu vijesti u prosjeku dobiva preko četiri do šest različitih platformi.
Premda je televizija i dalje najveći izvor vijesti (78% Amerikanaca kaže da dobiva vijesti preko lokalnih televizijskih stanica), Internet je na drugom mjestu (61% korisnika dobiva vijesti online) te je ispred radia, novina i časopisa.
Zanimljivo je pritom da samo relativno malen broj ljudi, njih 17%, kaže da čitaju vijesti u američkim nacionalnim dnevnim listovima kao što su New York Times i USA Today.
Pew internet također je istražio razlike između potrošača vijesti prema njihovom odnosu koji imaju prema tim vijestima. Trideset i tri posto vlasnika mobitela danas pristupa vijestima preko svojih telefona, a 28% koristi personalizirane vijesti, odnosno koriste prilagođene stranice koje u sebi uključuju izvore koje su korisnici odabrali da prate.
Ipak, možda najvažnije što je otkrio Pew je da konzumenti vijesti danas participiraju u kreiranju vijesti; 37% ispitanika je sudjelovalo u kreiranju vijesti, komentiralo ih ili dijelio s drugima putem stranica za društveno umrežavanje kao što su Facebook ili Twitter.
Cijeli izvještaj možete pronaći ovdje.
Linkovi:www.facebook.com/Net.hrhttp://twitter.com/Nethr