Facebook je počeo kao savršeno besplatna društvena mreža, u početku nije čak bilo ni reklama. Međutim, stvari se mijenjaju i to, kako poručuju, u korist korisnika.
Naime, planira naplaćivati poruke koje u Inbox stižu od ljudi koji vam nisu prijatelji, dok bi ostale poruke ostale besplatne. Cilj je, kako piše NBC News, monetizirati poruke, ali proklamirani razlog zbog čega se naplata uvodi bit će zaštita recimo poznatih osoba od zakrčenja njihovih sandučića, ali i sprečavanje marketinških kampanja koje se provode tim putem.
Naime, računaju da će svatko tko upozna nekoga i želi mu se javiti preko Facebooka rado potrošiti dolar da bi mu poslao poruku sa svojim kontaktima. A ako vas netko želi maltretirati preko Facebooka, dvaput će razmisliti koliko novca na to želi potrošiti.
Razrađuju model koji bi podrazumijevao dvije razine zaštićenosti od takvih poruka – "umjerenu" i "strogu".
Umjerena bi propuštala poruke prijatelja vaših Facebook prijatelja, članova grupa kojima ste i sami član i još neke varijante koje ukazuju da vam se ne javlja potpuni stranac. Stroga bi blokirala sve poruke od ljudi koji vam na Facebooku nisu "bliski", a sve ostalo bi preusmjeravala u Spam, dok bi se pristup vašem pravom Inboxu naplaćivao.