F1: Pobjeda M. Schumachera za dvostruku krunu Ferrarija

Posljednjom utrkom sezone, VN Malezije, stavljena je "točka na i" u iznimno uspješnoj sezoni za talijansku momčad, koja je nakon 1979. godine, prvi put stigla do dvostrukog naslova.

22.10.2000.
19:14
VOYO logo

Michael Schumacher ostat će upisan u povijesti kao drugi čovjek kojemu je u jednoj sezoni uspjelo ostvariti - čak devet Grand Prix pobjeda. Prije njega, to je pošlo za rukom samo Britancu Nigelu Mansellu, prigodom osvajanja svjetskog prvenstva 1992. Uz to, ovom pobjedom Nijemac je potvrdio dvostruku krunu za momčad Ferrarija, kojoj je na VN Malezije za taj uspjeh bilo dovoljno osvajanje tri boda. Međutim, uz slavlje Schumachera, ali i treće mjesto Rubensa Barrichella, scuderia je i više nego uvjerljivo "zacementirala" ukupnu pobjedu u konkurenciji konstruktora...

Iako, sam početak nije sugerirao ovakav rasplet. Naime, unatoč prvoj startnoj poziciji, Schumacher je "potonuo" na tek treće mjesto. Prvo i drugo zaposjeli su vozači McLaren Mercedesa, Mika Hakkinen i David Coulthard. Međutim, već tada, počelo se "šuškati" o preranom startu finskog vozača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U trećem krugu, David Coulthard probio se na prvo mjesto, dok je krug kasnije sada već bivši prvak Mika Hakkinen obavješten kako mora odraditi kaznu od 10 sekundi zbog preranog starta. Obavezu je odradio u 5. krugu, vrativši se na posljednje mjesto u utrci, dok je Coulthard polako povećavao svoju prednost nad Schumacherom...

U 12. krugu, Nijemac je odvozio najbrži krug, no još uvijek je "kaskao" za Coulthardom - zaostatak je iznosio pet sekundi. Pet krugova poslije, Coulthard je otišao u boks, gdje je proveo 7 sekundi. Naravno, vodeću poziciju "ugrabio" je Schumacher. U 23. krugu, i Nijemac je morao u boks. Njegovo zaustavljanje od 7.1 sekundi "gurnulo" je na čelo utrke momčadskog kolegu Rubensa Barrichella...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dva kruga poelije, Hakkinen se probio na sedmo mjesto, da bi u 29. krugu, u proboju na četvrtu poziciju, prestigao i Jacquesa Villeneuvea. Međutim, Finac je još uvijek bio "dužan" jedno zaustavljanje u boksu. "Odradio" ga je u 36. krugu, zadržavši se na izmjeni guma i nadolijevanju goriva više od devet sekundi (to i nije čudno, budući da se odlučio na taktiku s jednim zaustavljanjem).

Nekoliko krugova poslije, boks su posjetili David Coulthard i Michael Schumacher. Povratak na stazu donio je početak velike borbe za prvo mjesto, jer je škotski vozač polako počeo sustizati novog svjetskog prvaka.

U 49. krugu, Britanac Johnny Herbert, kojemu je ovo bila posljednja utrka Formule 1 u karijeri, doživio je teško izlijetanje. Stražnji kotač njegova Jaguara jednostavno je "otpao" a Herbert je završio utrku u zaštitnim gumama uz stazu. Nakon izlaska iz bolida zatražio je pomoć liječnika, no na pregledu je ustanovljeno kako mu je noga samo dobro natučena. Tužan kraj karijere za legendarnog Britanca...

U 51. krugu samo se čekao napad Davida Coultharda. Međutim, Michael Schumacher znalački je održavao minimalnu prednost, koja je prigodom ulaska u posljednji krug iznosila samo pola sekunde. Iako je Britančev McLaren u tim trenucima djelovao brže od "Schumijevog" Ferrarija, Coulthard nije uspio pronaći "rupu" kroz koju bi se provukao na čelo utrke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ferrari je drugu godinu zaredom najbolja momčad Svjetskog prvenstva Formule 1. Međutim, u odnosu na prošlu godinu, naslovu među konstruktorima pridodan je i onaj u pojedinačnoj konkurenciji. Prvi puta od 1979. godine, Ferrari ima dvostruku krunu. Da nije Schumachera, tko zna koliko bi "tifosi" još morali čekati...


Konačni rezultati VN Malezije

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Konačni poredak vozača

Konačni poredak konstruktora

Grafički prikaz staze za VN Malezije

Sve o momčadima

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve o svim vozačima

Hall of fame ? svi dosadašnji svjetski prvaci

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo