Iako su mnogi očekivali inteligentna vlakna i tkanine koje se prilagođavaju tjelesnim dimenzijama, vremenskim prilikama ili temperaturi tijela, odjeću i obuću koju nećete niti osjetiti na svom tijelu - revija se pretvorila u SF film. Djevojke oboružane mobitelima na stražnjici, mini kompjuterima na boku, 3D monoklima i igračim konzolama izgledale su u najmanju ruku kao hodajući internet portali i glumci iz Matrixa.
Od inteligentne odjeće koju su mnogi dizajneri oduševljeno propagirali na početku devedesetih ostao je još samo inteligentan način njene prodaje. A to znači da su dizajneri izbacili iz svog rječnika riječi kao što su udobnost, svrsishodnost, funkcionalnost, a naglasili šik, luksuz i originalnost. Tko želi biti lijep mora patiti, čitaj - nositi plastične materijale, uske krojeve te vrtoglavo visoke potpetice.
Pa iako je možda pretjerano očekivati da će cybermoda postati i ulična, mainstream moda, sasvim je sigurno da će se ona koristiti barem kao modni dodatak i statusni simbol. Ono što su nekada bile Fendi torbice, sutra će biti wap mobiteli.