Dugačka i ravna zagrebačka Aleja Bologne u samo 12 sati bila je poprište dviju teških prometnih nesreća. Sinoć su se na jednom raskrižju sudarila tri, a ujutro na drugom još dva automobila.
Nesreće su iza sebe ostavile smrskana vozila, polomljene znakove i semafor, a tu su i četiri ozlijeđena vozača. Svi oni koji žive oko Aleje bologne tvrde da ovakve prizore viđaju često, a za njih krive vozače koji brzo voze i policiju koja dovoljno ne intervenira.
Na križanju Aleje Bologne i Škorpikove oko 21 sat sudarila su se čak tri vozila. Vozač Peugeota kojem je izmjeren 3,41 promil alkohola u krvi najprije je naletio u prometni znak, potom u BMW iz suprotnog smjer, a nakon što se izvrtio na cesti u njega se zabio jedan Hyundai. Ovaj sudar završio je sa dvoje lakše ozlijeđenih i jednim teže.
U 9 sati ujutro nova nesreća na križanju Aleje Bologne i Gospodske ulice. Vozač Renaulta najprije je udario u jedno vozilo, a tijekom manevra izgubio je kontrolu nad vozilom. Zabio se u semafor čiji se stup našao gotoov u kabini vozila. U ovoj nesreći ozlijeđen je samo jedan vozač. No, za ve oni koji žive u blizini, ova nesreća nije ništa novo.
Treba spriječiti vozače da se brzo voze
"Nije samo da se zgruvaju auti i nikom ništa, nego ima posljedica. Na raskršćima vam se dogodi da auti idu, svi su nervozni, ovi ne mogu proći što su u suprotnom smjeru jer stoje na raskršću, on misli da će proći, a crveno mu je svijetlo", objašnjava Tea iz Zagreba.
"Praksa je u Hrvatskoj da se svi pokrenu tek kad se nešto loše dogodi, na žalost ne sprečavaju problem u početku, nego kad je već sve gotovo i kada se nemože ništa više napraviti", smatra Zagrepčanka Đurđa.
Prema građanima trebalo bi se spriječiti vozače da se u njihovom kvartu voze velikim brzinama. Na problem brzine na Aleji Bologne upozoravaju i stručnjaci.
"Infrastruktura je takva kakva je, ovo je opterećena cesta, asfalt je dosta gladak... Ovdje je dozvoljeno 60, a vidite i sami da se svi voze 80, 90 kad nema prometa i više. Jednostavno ljudi se ne boje jer znaju da ih policija vrlo rijetko zaustavi", kaže prometni stručnjak Goran Husinec.
Zaustavljanja su kažu građani rijetka, a i samu policiju, tvrde, ne viđaju baš uz prometnicu.