Kod Rakovice na Kordunu, na mjestu pada zrakoplova u kojem su poginule četiri osobe, u tijeku su pripreme za izvlačenje olupine. Očevid je završen, a ostatke zrakoplova istražitelji su privezali konopom jer se olupina nalazi na vrlo nepristupačnom terenu.
"Ovdje su doslovno scene užasa. Istražitelji su konopom privezali motor zrakoplova koji je težak dvjestotinjak kilograma. Riječ je o zaista nepristupačnom terenu. Uz istražitelje ovdje su bili i vatrogasci koji su krčili i čistili teren, kako bi se moglo doći do palog aviona", kazao je reporter u prilogu Nove TV s mjesta nesreće.
Rezultat istrage tek za nekoliko mjeseci
Glavni istražitelj Odjela za istrage zrakoplovnih nesreća, Danko Petrin, govorio je o daljnjem tijeku istrage, kazavši da još nije gotova.
"Gotov je terenski dio očevida, a sada slijedi puno dulji dio posla - skupljanje informacija, dokumentacije, komunikacija sa stranim istražnim tijelima, budući da je avion njemačke registracije i da su troje putnika njemački državljani. To sve traje neko vrijeme. Ne volim davati prognoze jer onda uvijek ispadne dulje. Uglavnom, za nekoliko mjeseci nadam se da će biti odgovora", rekao je Petrin.
Zbog loših vremenskih uvjeta, koji onemogućavaju ručno iznošenje dijelova zrakoplova, olupinu će odnijeti helikopter MORH-a, zbog čega će vatrogasci morati raskrčiti dio šume.
Načelnik općine: Jako je rijetka magla kakva je baš tada bila
A Mihovil Bićanić, načelnik Općine Rakovica, govoreći za RTL Danas kazao je da je u tom kraju tek 15-20 maglovitih dana u godini. Jedan od tih, nažalost, bio je kada se srušila Cessna s četvoro ljudi.
"Jako je rijetko da je tako jaka magla kao što je bila za vikend. To najčešće bude u proljetno vrijeme ili početkom listopada", kazao je.
Područje je to doticaja mediteranske i kontinentalne klime, što može biti opasno po male letjelice. Štoviše, to je područje zbog nekoliko takvih zrakoplovnih nesreća dobilo kolokvijalni naziv "Kordunski trokut". Načelnik općine ne smatra da će zbog toga područje Rakovice postati zloglasno kao Bermudski trokut te da neki investitori čak iskazuju interes za gradnjom manje uzletno-sletne piste.