Splitsko-dalmatinska policija izvijestila je o velikoj internetskoj prijevari u kojoj su trgovačko društvo iz Splita "olakšali" za više od milijun kuna.
Naime, netko je poslao lažnu elektroničku poštu jednoj tvrtki s poveznicom za ažuriranje internetskog bankarstva, a dobivanjem podataka, počinitelju je omogućen pristup računu tvrtke. Kriminalac je napravio više transakcija s računa društva i tako tvrtku oštetio za više od milijun kuna.
Policija provodi krim istraživanje.
Podsjetimo, na udaru cyber kriminalaca našle su se i dvije banke, odnosno njihovi klijenti, koji su također primali lažne mailove u kojima su se predstavljali u ime banaka i tražili od građana podatke.
Takve je neugodnosti imala Zagrebačka banka, a potom KentBank koja je objavila primjer lažne poruke.
"Poštovani, Cijela 2022. godina obilježena je pripremama za uvođenje eura. U Kent banci intenzivno radimo na pripremama i nadogradnji sustava kako bismo prelazak na euro učinili što lakšim i jednostavnijim za naše klijente. Molimo da ažurirate novu verziju aplikacije m-Kent sukladno uputama koji se nalaze na linku ispod.
S tim ćete uspješno ažurirati neophodne korake za nesmetan rad m-Kent mobilne aplikacije i prilagoditi je ERM II tečajnom mehanizmu. Kent - Süzer Grupa", stoji u jednom od lažnih mailova.
Iz KentBank napominju da nikada neće tražiti svoje korisnike da putem elektroničke pošte, društvenih mreža, mobilnih aplikacija za razmjenu poruka i sl. šalju svoje osobne ili sigurnosne podatke.
Na stranicama CERT.hr objavljeno je upozorenje na aktivne phishing kampanje koje ciljaju korisnike hrvatskih banaka koje možete pogledati u priloženom linku, naveli su. U slučaju da ste otvorili poveznicu i ostavili svoje podatke, napominju klijentima da se odmah jave u kontakt centar 0800 0006 ili na e-mail: podrska@kentbank.hr.