Lakovjerni muškarac (52) prošli je tjedan nasjeo na prijevaru kada je putem aplikacije jedne od društvenih mreža dobio poruku u kojoj ga je netko zamolio uslugu.
Poruku je primio s lažnog profila njegovog rođaka u inozemstvu te je muškarac, ne provjeravajući i vjerujući u istinitost poruke, poslušao molbu te je na benzinskoj postaji uplatio 1700 kuna na iznos, takozvanih, bonova. Prevarant je naveo kako će tim bonovima dobiti popust pri kupnji određenog alata.
Tek kad je naivni 52-godišnjak telefonom nazvao rođaka, doznao je da mu rođak nije slao poruke, niti da je tražio ikakvu uslugu. Muškarac je prijevaru prijavio policiji.
Policajci postaje Mali Lošinj provode istragu.
Iz policije navode kako ovaj primjer navodi kako su počinitelji sve domišljatiji i da koriste različite metode te zlouporabljuju internetski prostor kako bi se okoristili prijevarom.
"U cilju zaštite građana, savjetujemo da prije bilo kakve uplate fizičkim ili pravnim osobama, odnosno pri kupnji putem interneta, svakako provjere točnost poruka i vjerodostojnost pošiljatelja. Posebno upozorenje građanima bi trebalo biti, kao i sumnja na počinjenje kažnjive radnje, u slučajevima kada ih se navodi na neuobičajeni način uplate ili kupnje (bonova i sličnog) na mjestima gdje se određeni proizvodi inače ne prodaju", navode iz policije.
Dodaju da su vrlo česte i investicijske prijevare te prijevare u online kupovini - navede vas da mislite da ste na tragu pametnog ulaganja ili vam daju izvrsnu lažnu online ponudu.
MUP je naveo više različitih vrsta prijevara o kojima više možete pročitati OVDJE.