'Kapljica više' /

Doznalo se zašto će uskoro na slobodu Hrvat koji je, zbog nesreće na Baltiku i alkohola u krvi, završio u zatvoru

Image
Foto: Shutterstock/Ilustracija

U pritvoru su završili jer je kod obojice alkotestom utvrđena nedozvoljena količina alkohola ili opijata u krvi

15.12.2021.
16:40
Shutterstock/Ilustracija
VOYO logo

Hrvatski 56-godišnji pomorac koji je plovio na britanskom brodu "Scot Carrier" bit će, vrlo vjerojatno brzo pušten iz pritvora u Švedskoj. U pritvoru je završio zbog pomorske nesreće na Baltiku, koja se dogodila prije dva dana, a u kojoj je poginuo jedan član posade danske barže "Karin Hoj", dok je drugi nestao.

Podsjetimo, do sudara "Scot Carriera" i barže "Karin Hoj", došlo je po maglovitom vremenu na Baltiku, a uzroci nesreće se još istražuju. U zatvoru su završili 30-godišnji britanski pomorac, koji je u trenutku pomorske nesreće bio na komandom mostu "Scot Carriera" i 56-godišnji hrvatski pomorac koji nije bio na zapovjednom mostu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U pritvoru su završili jer je kod obojice alkotestom utvrđena nedozvoljena količina alkohola ili opijata u krvi. Međutim, razlika je u tome što je Hrvat prvi časnik palube i koji u trenutku nesreće, oko tri sata u noći, nije mogao biti na zapovjednom mostu, budući da tada nije ni "gvardija", "pomorska straža", za prvog časnika palube.

Image
u baltičkom moru /

Hrvat koji je pritvoren nakon sudara brodova bit će pušten: Njegov je krimen ipak samo - pijanstvo

Image
u baltičkom moru /

Hrvat koji je pritvoren nakon sudara brodova bit će pušten: Njegov je krimen ipak samo - pijanstvo

"Chef" palube u gvardiju, na komandni most, dolazi dva puta unutar 24 sata, odnosno u 4 sata ujutro i na njemu stoji do 8 sati, odnosno od 16 do 20 sati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ako Hrvat nije bio na komandnom mostu, a prema svemu sudeći nije, to znači da nije odgovoran za nesreću, piše Slobodna Dalmacija

Tako će u švedskom zatvoru biti zadržan samo britanski član posade, koji je u trenutku nesreće bio na komandnom mostu. Hrvat jedino može imati problema s kompanijom na kojoj plovi, odnosno na kojoj je bio ukrcan, budući da kompanija, kako su njeni predstavnici već izjavili, ne tolerira ni "kapljicu" alkohola u krvi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo