Smrt motociklista / Detalji teške nesreće: vozača motocikla nije ni kaciga mogla spasiti od smrti

Image
Foto: eMedjimurje.rtl.hr

Motociklist je jučer sletio s ceste kod Preloga i poginuo na mjestu nesreće. Nosio je propisanu i uredno pričvršćenu kacigu

1.6.2018.
10:37
eMedjimurje.rtl.hr
VOYO logo

U petak, 1. lipnja, oko pola sata iza ponoći na državnoj cesti D-20 između Draškovca i Cirkovljana vozač motocikla čakovečkih registarskih oznaka, 30-godišnjak sa područja grada Preloga brzinu kretanja nije prilagodio osobinama ceste (zavoj) i vidljivosti (noć), zbog čega je u desnom zavoju vozilom sišao izvan kolnika, prevrnuo se i pao na tlo, javlja eMedjimurje.

Vozač motocikla je, nažalost, preminuo na mjestu događaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tijelo preminule osobe je prevezeno u Županijsku bolnicu Čakovec, gdje će se po nalogu državnog odvjetnika obaviti obdukcija.

Vozač motocikla je za vrijeme vožnje na glavi nosio propisanu i uredno pričvršćenu zaštitnu kacigu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Apel policije vozačima motocikala i mopeda

Nastupanjem povoljnih uvjeta za vožnju na prometnicama kreće i sezona pojačanog prometovanja motocikla i motociklista, čime se opet aktualizira problem njihove sigurnosti u prometu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da bi se izbjegle tragične situacije, a osobito smrtna stradavanja vozača  motocikala i mopeda i povećala njihova sigurnost u prometu, apeliramo na njih da:

1. prije vožnje provjere tehničku ispravnost uređaja na mopedima i motociklima, osobito: 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- uređaje za upravljanje vozilom; 
- uređaje za zaustavljanje, a koji na motornim vozilima moraju biti ugrađeni i izvedeni tako da vozač može vozilo na siguran, brz i učinkovit način zaustaviti, bez obzira - na stupanj opterećenja vozila i nagib ceste po kojoj se vozilo kreće te osigurati vozilo u nepokretnom položaju na cesti s nagibom (pod kočnim sustavom podrazumijeva se: radna kočnica i pomoćna kočnica); 
- uređaje za osvjetljenje ceste i za davanje svjetlosnih znakova (svjetla); 
- uređaje na vozilima koji omogućuju normalnu vidljivost (vozačko zrcalo); 
- uređaje za davanje zvučnih znakova; 
- kontrolne uređaje i uređaje za davanje znakova (brzinomjer s putomjerom i svjetiljkom za osvjetljavanje). 
- provjere tlak u gumama; 
- upale dnevno ili kratko svjetlo; 
- ne upravljaju ako su umorni ili pod utjecajem alkohola ili droga. 

2. za vrijeme vožnje: 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- koriste zaštitnu opremu kako bi sačuvali zdravlje ( kaciga, jakna, hlače, štitnici, čizme i rukavice); 
- imaju na vozilima i danju upaljena kratka svjetla 
- prilagode brzinu vožnje uvjetima na cesti (stanju i karakteristikama ceste); 
- ne stvaraju preveliku buku u vožnji (osobito noću); 
- voze jedan iza drugoga, ako voze u skupini; 
- izbjegavaju vožnju na dijelovima asfalta na kojima ima pijeska, ulja i slično, posebice u zavojima; 
- da se prilikom vožnje kroz lijevi zavoj, odmaknu od središnje crte jer će im se inače glava nalaziti čak do jedan metar u prometnoj traci namijenjenoj za promet vozila iz suprotnog smjera; 
- ne voze prevelikim brzinama, niti slalom između vozila (mopedi i motocikli su uski zbog čega ih pri većim brzinama drugi sudionici u prometu teže uoče); 
- da kontroliraju svoje ponašanje i strast za vožnjom te ne ispituju i ne dokazuju mogućnosti svog mopeda ili motocikla. 

Skrećemo pozornost i ostalim vozačima na pojačanu prisutnost spomenute kategorije sudionika u prometu, odnosno, pozivamo ih na pojačani oprez prilikom uključivanja u promet i prestrojavanja, a posebice na povećanu opasnost oduzimanja prednosti prolaska motociklistima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Napominjemo da će policija provoditi pojačani nadzor ponašanja u prometu ovih skupina sudionika i protiv svih koji se ne ponašaju sukladno zakonskim propisima poduzimati propisane represivne mjere.

FNC17
Gledaj uživo 1.lipnja
VOYO logo

Još iz rubrike