Pionir takvog načina prodaje automobila jest britanski lanac supermarketa Sainsbury's. Projekt uveden u rujnu 1999. godine u šezdesetak dućana uzeo je maha. Trenutno u Velikoj Britaniji postoji petsto dućana i prodaja ide sasvim dobro. Prema želji kupca auto se može kupiti i na rate uz financijsku potporu banke Sainsbury's Bank Drive, koja obračunava godišnju kamatu od 10,9 posto. Prema riječima šefa marketinga Hamisha Taylora, najtraženiji model je Peugeot 206.
Iako Britanci nisu jedini koji koriste takav način prodaje automobila - uveden je i u Francuskoj, s tim da je prodaja znatno lošija ? prodaja dobro ide u dućanima Casino i Carrefour, koji godišnje prodaju do 300 vozila, i to prvenstveno marke Daewoo. ŤOtočaniť su posebno ponosni da činjenicu da su u tome pretekli ohole Nijemce.
Poučeni negativnim iskustvom oko kažnjavanja Volkswagena, koji je priječio slobodnu trgovinu i manipulirao cijenama u nenjemačkim zemljama, Nijemci još uvijek oklijevaju s takvim načinom prodaje. Po svemu sudeći, Volkswagenova Ťnarodna vozilať će se naći u Marktkaufu, Tchibu, Ottu i Karstadtu najranije 2002. godine.