"Novac je osiguran i tu nema obmanjivanja. Vlada je osigurala 330 milijuna eura iz europskih fondova za projekte cestogradnje.", rekla je Šimac dodajući kako će se iz istog izvora financirati i dogradnja dubrovačke zračne luke.
Za sve neuspjehe odgovoran je HDZ
Govoreći o možebitnoj promjeni naziva mosta, Šimac Bonačić nije propustila kritizirati HDZ: "'Bitno je da se taj most ne zove Potemkin, a politikanti iz HDZ-a su znali da je njihovo glasačko tijelo drugačije pa su im mazali oči jer novca za taj projekt nije bilo. Pelješki most je sasvim prihvatljivo ime i od početka je stavljen taj naziv''. Na što je mislila, kada je izborno tijelo HDZ-a nazvala "drugačijim", SDP-ovka je poentirala: "To treba pitati HDZ, jer sjetite se koliko su puta otvarali gradilišta i koliko su puta stavili kamene temeljce, oni na taj način ponižavaju svoje biračko tijelo."
S druge, pak, strane, potsjetimo kako je pitanje u kojoj je fazi projekt izgradnje spornoga mosta, Europskoj Komisiji službeno uputila europarlamentarka Dubravka Šujica i to još u srpnju prošle godine. Poražavajuću činjenicu da Vlada još uvijek Komisiji nije predala službeni zahtijev za taj projekt nedavno je potvrdio glasnogovornik EK Jakub Adamowicz.
U predizbornoj godini SDP tako staje iza projekta preuzetog od prethodne garniture i naglašavaju kako je projekt izgradnje mosta koji bi trebao povezati kranji jug sa ostatkom Hrvatske bio financijski i tehnički predimenzioniran. Zbog činjenice da novci za njegovu daljnju izgradnju, u trenutku preuzimanja posla, nisu bili osigurani, svi su se ugovori sa postojećim tvrtkama morali raskinuti. To je državu koštalo 168 milijuna kuna, koliko je još 2012. vlada isplatila oštećenim tvrtkama.