Nikada nije bio u privatnom vlasništvu već je čuvan u kolekciji tvrtke i održavao ga je McLaren Special Operations (MSO) tim. Više je razloga zbog kojih ovaj automobil ima status legende, a velik dio njih odnosi se na nikad prije viđene značajke i inovacije. Osim što je prvi takav proizveden od karbonskih vlakana, mjesto vozača u F1 modelu nalazi se u sredini i prima dvojicu suputnika sa njegove strane.
Mjesto vozača u F1 modelu nalazi se u sredini vozila.
Očuvani primjerak neće biti jeftin
Pogonjen 6,1-litarskim V12 motorom koji razvija 627 konjskih snaga 90-ih godina prošlog stoljeća predstavljao je čudo na cestama, a istim se takvim smatra i danas. Njegova maksimalna postignuta brzina od 390,7 km/h i danas je pri samom vrhu ljestvice najbržih.
Koliki će iznos biti plaćen za automobil koji je prešao tek 4,500 kilometara nije poznato, no vjeruje se da neće biti manja od 50 milijuna kuna.