Još uvijek nema nikakve naznake da će Avista ići u serijsku proizvodnju, no nakon pozitivnih reakcija na detroitskom sajmu, Avista je puno bliže tvorničkoj traci.
Kako kažu iz Buicka, "Avista utjelovljuje dušu Buicka". A duša Buicka se okreće na 20-inčnim kotačima s naglašenim blatobranima i upadljivim LED svjetlima na prednjoj i zadnjoj strani. Ovaj sportski coupe je napravljen za četiri putnika, no nismo sigurni da želite sjediti na zadnjem sjedištu.
Avistu pokreće 3,0-litarski bi-turbo V6 benzinac koji razvija 400 KS, a uparen je s stop-start sustavom, kao i sustavom deaktivacije cilindara te 8-stupanjskim automatskim mjenjačem koji snagu preko stražnjih kotača. Kako bi što bolje "ležao" na cesti brine se Magnetic Ride Control.
Unutrašnjost je tipična za današnje konceptne modele, što znači kako je prepuna moderne tehnologije i ekrana osjetljivih na dodir. Vlasnik Aviste praktički ne mora prtisnuti nijednu tipku kako bi kontrolirao funkcije vozila, sve može odraditi gestikulacijom i glasovnim naredbama.
Sjedala su tanka i ergonomski oblikovana kako bi pružila što bolju bočnu potporu prilikom promjene pravca u vožnji.
Buick nije objavio podatke o dimenzijama vozila, ali je otkrio da Avista ima isti međuosovinski razmak kao i najnovija generacija Chevroleta Camaro (2.812 mm). Drugim riječima, ova dva vozila dijele jednaku mehaničku platformu, što bi moglo značiti kako u Buicku razmišljaju o serijskoj verziji.
Galerija