Model je imao oznaku Voiturette A, što je na francuskom jeziku značilo mali automobil. U taj mali automobil ugrađen je bio dvocilindarski 1,0-litarski benzinac, koji je razvijao, za današnje prilike mizernih sedam konjskih snaga.
Snaga se na kotače prenosila putem trobrzinskog mjenjača, a maksimalna brzina ovog automobila je bila 40 km/h. Laurin & Klement su napravili samo 44 primjerka modela Voiturette A, ali je taj automobil veoma bitan jer je otvorio vrata uspjeha za Škodu, a samim time i češke automobilske industrije. Škoda je u ovih 110 godina predstavila oko 40 različitih modela i proizvela 17 milijuna vozila.
Danas Škoda ima tri tvornice u Češkoj. Osim u Mladá Boleslav, automobili se sklapaju u još dva mjesta, Kvasiny i Vrchlabí. Osim toga, s godinama se proizvodnja proširila po cijelom svijetu. Između ostalog, Škoda je otvorila tvornice u Kini, Rusiji i Indiji.