Pojavom društvenih mreža došlo je do značajnih promjena u marketingu i u načinu na koji tvrtke komuniciraju s kupcima.
Toyota je na globalnoj razini prepoznala taj trend i, kako kažu, želja im je da se i na hrvatskom tržištu upotrebom društvenih mreža dodatno približe kupcima, osluškuju njihove želje i potrebe, i u najkraćem roku ponude odgovore na sva njihova pitanja.
"Za potrebe komunikacije na društvenim mrežama oformili smo i poseban tim ljudi koji se brinu za pitanja kupaca i na raspolaganju su im 24 sata dnevno. Također, u pripremi su i različite igre kojima ćemo ove godine nagrađivati kupce za njihovu vjernost i angažman. Vjerujem da će svatko pronaći nešto za sebe", istaknuo je Goran Krizmanić, direktor Toyote Hrvatska.
O važnosti koju Toyota pridaje tom novom i sve popularnijem kanalu komunikacije s korisnicima svjedoči i videoklip snimljen isključivo za internet, a na kojem se direktor Toyote Hrvatska obraća korisnicima društvenih mreža.