Pratite svoju Toyotu na Facebooku

Toyota je prva automobilska tvrtka u Hrvatskoj koja je odlučila komunikaciju s kupcima proširiti i na popularne društvene mreže - Facebook, Twitter i YouTube.

7.4.2010.
12:00
VOYO logo

Pojavom društvenih mreža došlo je do značajnih promjena u marketingu i u načinu na koji tvrtke komuniciraju s kupcima.

Toyota je na globalnoj razini prepoznala taj trend i, kako kažu, želja im je da se i na hrvatskom tržištu upotrebom društvenih mreža dodatno približe kupcima, osluškuju njihove želje i potrebe, i u najkraćem roku ponude odgovore na sva njihova pitanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Za potrebe komunikacije na društvenim mrežama oformili smo i poseban tim ljudi koji se brinu za pitanja kupaca i na raspolaganju su im 24 sata dnevno. Također, u pripremi su i različite igre kojima ćemo ove godine nagrađivati kupce za njihovu vjernost i angažman. Vjerujem da će svatko pronaći nešto za sebe", istaknuo je Goran Krizmanić, direktor Toyote Hrvatska.

O važnosti koju Toyota pridaje tom novom i sve popularnijem kanalu komunikacije s korisnicima svjedoči i videoklip snimljen isključivo za internet, a na kojem se direktor Toyote Hrvatska obraća korisnicima društvenih mreža.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo