Izmjene na dizajnu koje omogućuju velikom Citroënu da u potpunosti zadrži svoj karakter najprije se vide sprijeda, gdje nalazimo LED svjetla prepoznatljivog dizajna. Pored toga, nova je i grafika stražnjih svjetala, no i jedno i drugo bez radikalnih zahvata. LED svjetla se nalaze u donjem dijelu postojećih svjetala. Aktivna kako danju tako i noću, povezana sa svjetlosnim snopom, omogućuju elegantno isticanje svjetlosnog 'potpisa'. Osim toga, svjetla zadržavaju sve već postojeće funkcije: zakretna Xenon svjetla s dvostrukom funkcijom i kutna svjetla. Stražnja svjetla dobivaju novu obradu od tamnih kristala sa svijetlim staklom u središnjem dijelu.
Citroën od sljedeće godine uvodi novu mikro-hibridnu tehnologiju e-HDi. Dostupna je na motoru HDi 110 FAP uz ručno upravljani mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa s ručicama ispod upravljača te uz gume s malim otporom u vožnji. Mikro-hibridni sustav sastoji se od funkcije Stop&Start druge generacije koja koristi reverzibilni alternator čije su performanse poboljšane. Snaga povećana za 70 % u odnosu na prvu generaciju doseže 2,2 kW i odsada uključuje elektronsko upravljanje. Primjena ove tehnologije na dizelskom motoru predstavlja svjetsku premijeru u segmentu osobnih vozila. Pokretanje, koje je brzo i transparentno, odvija se u 400 ms, odnosno u pola vremena potrebnog elektropokretaču. Ukidanje buke je postignuto korištenjem remena umjesto zupčanika na tradicionalnom elektropokretaču.
Povrh toga, C5 e-HDI opremljen je nepropusnom optimiziranom baterijom s dimenzijama koje mogu izdržati do 600 000 ciklusa ponovnog pokretanja.
Tako opremljen, osjetno napreduje na području potrošnje goriva i emisija CO2. Potrošnja dizelskog goriva iznosi 4,6 l/100 km u mješovitoj vožnji, dok emisije CO2 u mješovitoj vožnji iznose 120 g/km.U gradskom okruženju, smanjenja potrošnje i emisija CO2 mogu dostići i 15 %.
Tu je i novi 2,2 HDI motor. Veći su mu snaga i okretni moment, a smanjena je buka, potrošnja i emisije CO2. Razvija snagu od 150 kW (204 KS) pri 3 500 o/min i najveći okretni moment od 450 Nm pri 2 000 o/min. Jednako kao i C5 HDi 240 FAP, ova nova verzije ističe se u vanjskom dijelu svojom kromiranom dvostrukom ispušnom cijevi.
Gama C5 dobiva također novi benzinski motor povezan s ručno upravljanim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Rezultat suradnje s BMW Grupom, ovaj motor obujma od 1,6 l razvija snagu od 88 kW (ili 120 KS). U paru s ručno upravljanim mjenjačem sa 6 stupnjeva prijenosa (BMP6), koji ima ručice ispod upravljača, njegova potrošnja iznosi 6,2 l/100 km u mješovitoj vožnji, dok su emisije CO2 na razini 144 g/km.
Od svog komercijalnog lansiranja početkom 2008., Citroën C5, u limuzinskoj i Tourer verziji je zabilježio veliki komercijalni uspjeh. Do sredine 2010., prodano je oko 200 000 vozila, od kojih više od trećine otpada na verziju Tourer.