Japanska kompanija Toyota u 2010. godini prodala je 8.42 milijuna automobila, čime je i ove godine nadmašila američki General Motors s prodajom od 8,39 milijuna vozila.
Podsjetimo, kompanija General Motors je gotovo 80 godina bila vodeći prodavač automobila, a Toyota je tu poziciju preuzela 2008. godine.
Toyota je uspjela izgraditi imidž vrlo sigurnog automobila među vozačima, no potencijalnim kupcima povjerenje je poljuljano 2009. godine nakon niza otkrivenih tvorničkih grešaka, pogotovo na automobilima na području SAD-a. Povlačenja automobila nastavila su se i u 2010. godini, te su greške, ponajprije elektroničke prirode, pronađene u 10 milijuna vozila diljem svijeta.
Unatoč brojnim spomenutim problemima Toyota je nadmašila GM, no američka kompanija bila je podvrgnuta reorganizaciji te prvi rezultati pokazuju porast prodaje automobila s američkim pečatom diljem svijeta, pa se može zaključiti kako će se i u 2011. godini voditi zanimljiva i neizvjesna bitka za prevlast na svjetskom tržištu.
Vezani članci:
arti-201010300029006 arti-201010250117006