Naravno, ono što i20 Sport izdvaja od originalnog modela je motor. Malu Hyundaijevu jurilicu pokreće 1-litarski T-GDI turbo benzinac s tri cilindra, uparen s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Motor razvija 120 KS pri maksimalnom okretnom momentu od 172 Nm.
Iako nije objavljena težina ovog automobila, poznato je kako do stotke ubrzava za 10.3 sekunde, što pretpostavlja uzorne osobine. Osim toga, i20 Sport je prilično ekonomičan, budući da prosječno troši 5 litara goriva na 100 kilometara.
Sukladno sportskom predznaku, ova jurilica je doživila i neke preinake na eksterijeru. Tako i20 Sport krase OZ Racing 18-inčni naplatci, mali spojler iznad stražnjeg stakla te sportski prednji i zadnji branici.
Automobil je dobio i sportsko podvozje, zbog čega je spušten za 20 mm, kao i kromiranu ispušnu cijev te LED svjetla. Osim toga, Hyundai je za ovaj model izabrao posebnu Polar bijelu boju karoserije s plavom grafikom na rubnim dijelovima automobila i poklopcu motora.