Ono što je poznato je da FFZero 1 ima sjedala izrađena u suradnji s NASA-om, inovativna aerodinamička rješenja, pametan sustav autonomnog upravljanja povezan s mobilnim telefonom, te radikalna dizajnerska rješenja.

Ipak, kada krenu u serijsku proizvodnju FFZero 1 će morati proći kroz porpiličan redizajn, jer ovakav neće konkurirati Tesli, a ni drugim proizvođačima elektroničkih automobila.
Poznato je i da do stotke ubrzava za manje od tri sekunde, a maksimalna brzina je 322 km/h. I tu otprilike prestaju poznate činjenice.

Osim što nije objavljena masa i doseg ovog automobila, javnost također zanimaju dodatne činjenice oko same tvrtke Faraday Future. Nastala je prije 18 mjeseci novcem nepoznatog kineskog investitora, registrirana je u SAD-u, u Las Begasu koriste bivše postrojenje za razvoj i istraživanje kompanije Nissan, a nbavodno su dobili i milijardu dolara poticaja od američke vlade.

Prema glasinama koje kruže, Faraday Future je povezan s kineskim medijskim konglomeratom. Najveću financijsku podršku dobiva od kineskog internet i TV providera LeTV. Kao prvi čovjek kompanije u nekim se dokumentima spominje Chaoying Deng, inače direktor u LeVision Pictures studiju, jednom od najvećih u Kini, kojeg po novom zovu i "kineski Elon Musk".