Ovog tjedna, marka Peugeot u Hrvatskoj je predstavila svoj novi model, atraktivan i elegantan fastback Peugeot 408. Ovim modelom, francuski proizvođač automobila izašao je iz ustaljenih okvira i u potpunosti pomaknuo granice što se tiče vanjskog dizajna, a njime marka zaokružuje svoju gamu u C-segmentu.
Automobil se odlikuje stavom nalik mački i jedinstvenom privlačnošću, a kod konstrukcije je naglasak bio na učinkovitosti, inteligentnoj elektrifikaciji, ali i na emocijama koje pobuđuju napredne tehnologije stvorene za veći užitak u vožnji i intuitivno upravljanje.
Ono što se kod ovog automobila ističe je njegova privlačnost izvana, za koju su najzaslužnije oštre linije, prednja rešetka u boji karoserije koju krasi novi amblem marke s glavom lava. Prednji svjetlosni potpis u obliku očnjaka savršeno povezuje model 408 s ostatkom obitelji, baš kao i LED svjetla u obliku triju oštrica lavljih pandži na stražnjem kraju.
Auto je dugačak 4,69 metara i ima velik međuosovinski razmak od 2,79 metara. Može se pohvaliti velikom količinom prostora u drugom redu sjedala te s čak 188 mm prostora za noge. Prtljažnik je zapremine 536 litara, uz mogućnost povećanja na 1611 litara kada se preklope stražnja sjedala.
U središtu ovog modela je Peugeot i-Cockpit®, koji u novom modelu 408 postavlja nove standarde u smislu ergonomije, kvalitete, praktičnosti i tehnologije s novim multimedijskim sustavom PEUGEOT i-Connect®. Tu je i već dobro poznati kompaktni upravljač koji višestruko povećava užitak u vožnji nudeći jedinstvenu upravljivost i preciznost kretanja.
Za još bolje vozačko iskustvo u novom 408 se nalazi i 10-inčni dodirni zaslon, a sustav je opremljen tipkama i-toggle koje se mogu u potpunosti konfigurirati i koje su smještene su ispod središnjeg zaslona poput otvorene knjige.
Dostupan u šest boja
Automobil je bogato opremljen sigurnosnom opremom, a iz Peugeota kažu da će kupci novog modela 408 uglavnom biti aktivni parovi, s djecom ili bez njih, koji će automobil koristiti za osobne potrebe i u poslovne svrhe.
Peugeot 408 bit će dostupan u šest boja: plava Obsession (nova boja u kojoj će model biti predstavljen), siva Titanium (nova boja), siva Artense (samo u razinama Allure i Allure Business), crvena Elixir, bijela Pearly te crna Perla Nera.
Dolazi kao plug-in hibrid s 225 i 180 konja, ali i kao benzinac s 1,2-litrenim trocilindarskim benzinskim motorom PureTech s 130 KS. Inače, Peugeot je najavio i da u budućnosti možemo očekivati 100% električnu verziju ovog modela, ali i mild hibrid.
Prodaja u Hrvatskoj krenula je 15. veljače, a do 31. ožujka Peugeot nudi i posebnu akciju gdje će kupci, odluče li se za ovaj atraktivni model, dobiti i pet godina jamstva, pet godina servisiranja, ali i besplatnu registraciju. Cijena mu kreće od 33.945 eura za benzinski model u Allure opremi, dok je najskuplji plug-in hibrid s 225 KS u GT opremi, a koji košta 50.515 eura.
U moru istih dizajna, usudit ću se reći i pomalo dosadnih okvira u kojima se automobili kreću, Peugeot je u slučaju nove 408-ice napravo velik iskorak ka nekoj novoj eri. Ovaj model definitivno privlači poglede – neobičan je i drugačiji, što ga čini privlačnim onima koji od automobila traže nešto više.
Što se tiče same vožnje, i najslabiji po konjskim snagama, benzinac sa 130 konja, sjajan je suputnik i na dužim relacijama, a ono što me jako pozitivno iznenadilo jest da je odličan i pri malo većim brzinama.
Peugeot 408 predstavlja jednu novu eru automobila koja će zasigurno privući mlađu generaciju. Tehnološki napredan i dizajnerski atraktivan, ovaj je model udario neki novi smjer kojim će tržište krenuti. Peugeot 408 je neki novi svijet, koji će se mnogima zasigurno svidjeti…