Radi se o mjenjacu sa dvostrukom suhom spojkom, koji se sastoji iz dvije mjenjacke kutije poslozene paralelno jedna uz drugu, pise Vidiauto.com. Unutar jedne mjenjacke kutije su 1.,3.,i 5. brzina, dok su unutar druge mjenjacke kutije smjestene 2., 4., i 6. brzina.
Obje mjenjacke kutije su stalno spojene na glavnu mjenjacku polugu te omogucavaju odabir slijedece brzine dok je trenutna jos aktivirana. Na taj nacin nema kasnjenja u izmjenama brzina. Zahvaljujuci ovoj arhitekturi, Alfa TCT osigurava besprekidnu isporuku okretnog momenta i energije, bez ikakvog gubitka snage tijekom promjene prijenosnih odnosa.
Alfa TCT prekidac ima cetiri polozaja: parking (P), reverse (R), neutral (N) i drive (D). Oni su integrirani s TIP kontrolom, koja omogucuje sekvencijalnu promjenu brzina. U TIP nacinu rada, brzine se mogu mijenjati rucno pomicanjem rucice mjenjaca prema naprijed i nazad, ili preko poluga iza upravljaca. Radi se o vrlo sofisticiranom sustavu koji komunicira sa svim elektronickim sustavima automobila. Za poboljsane performanse, ovisno vremenskim uvjetima i nacinu voznje, Alfa TCT konstantno komunicira sa Alfa DNA sustavom. Dakle sa kocionim sustavom, upravljackim sustavom, kontrolnom jedinicom motora, sustavom kontrole stabilnosti vozila. Takoder TCT je uvijek uparen sa Start&Stop sustavom.
Alfin TCT mjenjac sa sest brzina moze izdrzati okretni moment do 350 njutnmetara sto je najvise od svih slicnih sekvencijalnih mjenjaca u kompaktnoj klasi. Po prvi puta je ugraden 2010.godine u Alfu Mitu i Giuliettu. A za sportski spider 4C TCT je dodatno usavrsen.
Izmjene brzina su jos ugladenije, potpuno bestrzajne te je potrebno svega 8 miliseundi za promjenu brzine. Nova Giulietta Sprint za 2015.godinu uvodi 2.0 MultiJet common-rail turbo-dizel snage cak 175 konsjkih snaga. Iako motor bez problema isporucuje 400 njutnmetara okretnog momenta, za potrebne ugradnje TCT mjenjaca okretni moment je smanjen na 350 njutnmetara. To je vise nego dovoljno za ubrzanje do 100 km/h u 8 sekundi.
http://www.vidiauto.com/Automobili/Nove-tehnologije-studije-prototipi/Twin-clutch-transmission-mjenjac-s-dvije-spojke