Nazivajući tu transformaciju nedovoljno cijenjenom kazuje se, stavljajući pritom naglasak posebno na američke automobile, da je kod nekih od njih čak moguće i precizirati godinu u kojoj je do evolucije između 80-ih i 90-ih godina prošlog stoljeća došlo. Automobili 80-ih bili su znatno oštrijih rubova u odnosu na 90., a posebice današnja vozila, a konkretni primjer Buicka LeSabre tu je drastičnu promjenu doživio na modelima iz 1991. i godine potom.
Dekade koje su uslijedile oštrinu automobila dodatno su ublažile, a izvor objašnjava zašto je tome tako premda su, prije no što su bili veliki i kockasti, automobili bili i zaobljeni, no ne i tako privlačni prosječnom kupcu tog vremena koji je želio vozilo koje kao da je sastavljeno od tri kutije koje čine njegov prednji dio, kabinu i prtljažnik.
Jedan od razloga, mnogima i najpoznatiji, drastičan je skok u cijeni nafte zbog čega se pristupilo proizvodnji zaobljenijih automobila smanjenog otpora zraka, time i manje potrošnje, no to je tek dio razloga. Aerodinamičniji dizajn u Europi tada je već bio u trendu i proizvođači u Sjedinjenim Američkim Državama jednostavno su morali kopirati dizajn kako bi privukli dodatne kupce. Treći se razlog odnosi na nove tehnologije koje su proizvođačima olakšale proizvodnju zaobljenijih automobila što je sve lijepo i opširno, s podsjećanjem na neke revolucionarne modele, objašnjeno u zapisu: