Iako je već kraj godine, Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost još uvijek nije raspisao natječaj za sufinanciranje električnih automobila. Zbog svega, počelo se šuškati da poticaja neće niti biti, no izgleda da ćemo do kraja godine ipak dočekati taj natječaj.
Naime, nakon što je Net.hr početkom tjedna objavio tekst o poticajima kojih još uvijek nema, javili su nam se iz Fonda te odgovorili na naš upit.
Poticaja će biti, ali...
Dobra vijest za sve one koji čekaju je da će poticaja biti, no još uvijek nije definiran njihov iznos, što znači da postoji šansa da poticaji više ne budu u iznosima kao prijašnjih godina.
"Fond za zaštitu okoliša kontinuirano provodi program 'Vozimo ekonomično' pa tako nastavljamo i u ovoj godini. U suradnji s Energetskim institutom Hrvoje Požar napravili smo analizu dosadašnjeg modela i visine poticaja što nam je polazišna točka kod definiranja daljnjeg modela sufinanciranja. Analiza je obuhvatila presjek dosadašnje europske prakse, iskustva provedbe programa u Hrvatskoj, prijedloge zainteresiranih dionika koje smo aktivno uključili u dijalog, ali i nacionalne ciljeve u transformaciji prometnog sustava", kazali su nam iz Fonda.
Program u dvije faze
Kako kažu, program će se i ove godine provoditi u dvije faze. "Uskoro ćemo objaviti javni poziv za iskaz interesa prema ovlaštenim distributerima motornih vozila koji će nam dostaviti sve modele energetski učinkovitih vozila koji su dostupni na našem tržištu te njihovu cijenu", dodaju.
"Nakon toga objavit ćemo javni poziv za sufinanciranje kupnje energetski učinkovitih vozila, u kojem ćemo definirati konačan iznos poticaja, a uzimajući u obzir stanje na našem tržištu u pogledu cijene automobila za koje će biti moguće dobiti poticaje", odgovorili su nam iz Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.
Inače, u kolovozu je bilo najavljeno da će poticaji biti na jesen, no kako stvari stoje, izgleda da će ove godine ipak biti na zimu…
POGLEDAJTE VIDEO: Jure, imaju internet i sjedala koja masiraju: Kineski električni auti stigli u Hrvatsku, koštaju 20% manje od drugih iste klase