Sada mali, gradski crossover ukalupljen je u dizajn koji bi trebao osvojiti na prvi pogled, a čije su linije i površina zapravo prilično jednostavni. Zadržani su tradicionalni Suzukijevi dizajnerski elementi, ipak modernizirani i sve to na 3700 mm dugom, 1595 mm visokom i 1660 mm širokom vozilu djeluje dopadljivo. Međuosovinski razmak automobila postavljenog na novu, laku Suzukijevu mehaničku platformu, iznosi 2435 milimetara.
Pogonski agregati vozila su 1,2-litreni DualJet benizac, a isti takav stiže i sa SHVS-om (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) koji predstavlja neku vrstu hibridnog pogona i koristi starer (ISG) kojim motor, uz štednju goriva i smanjenjue emisiju, dobiva pomoć pri ubrzavanju.
Što se mjenjača tiče uparen je u pravilu ručni sa pet stupnjeva prijenosa, no uz opciju dodatnog plaćanja Suzuki nudi i automatski AGS. AllGrip Auto sustav snagu prenosi na sva četiri kotača vozila uzdignutog 180 milimetara od tla.
Dodajmo i da je tu napredna sigurnosna tehnologija koja olakšava vožnju poput dvije kamere koje prepoznaju oblike (automobile, ljude, divljač...) i njihove udaljenosti od vozila te svjetlosnom i zvučnom signalizacijom upozorava vozača na mogući sudar, ali i koči u slučaju povećanja rizika od nesreće, upozorava na izlazak iz vozne trake i vrludanje cestom...
Ignis, koji ovim modelom oživljava nakon što mu je prodaja započeta 2000. zaustavljena 2008. godine, na europsko tržište stiže početkom sljedeće godine.