Riječ je o vrhu ponude koja za pokretanje koristi posljednju izvedbu Multi Stage hibridnog sustava, odnosno kombinira 3,5-litreni V6 Dual VVT benzinski motor i dva električna motora koji zajedno tazvijaju 354 konjske snage.
Za samu litij-ionsku bateriju proizvođač navodi kako je 20 posto manja od dosad korištene nikal-hibridne viđene u modelu LS 600h. Sam pogonski sklop omogućuje automobilu bolju odzivnost što se, zahvaljujući i prilagodljivom automatskom mjenjaču, očituje i u ubrzanju pa se tako navodi da će od 0 do 60 mph (97 km/h) predstavljenom modelu trebati tek 5,4 sekune.
Galerija
Temeljen je LS 500h na novoj Lexus Global Arhitecture platformi koju dijeli s novim LC-om, a koja mu, u usporedbi s prethodnom generacijom, omogućuje niže težište, bolju stabilnost i bolju raspodjelu mase.
Omotenashi, japanski koncept gostoljubivosti, iskorišten je u unutrašnjosti vozila, a to znači kako se vodilo računa o željama vozača i putnika po pitanjima udobnosti i sigurnosti, pa se tako navodi da se u luksuznoj unutrašnjosti tijekom vožnje može čuti i šapat. Lexus Dynamic Handling i Lexusov sigurnosni sustav Safety System+ odrađuju veliki dio posla da bi se u kabini svi osjećali udobno i ugodno dok se voze ovim 5235 mm dugom, 1900 mm širokom i 1450 mm visokom luksuzu s pogonom na zadnjim ili na sva četiri kotača.