Kao što je to već postalo gotovo pa uobičajena stvar, i Volkswagen je naglasak na vozilu predstavljenom u teaseru stavio na slovo 'S', odnosno njegov sportki dio. Zahvaljujući 376 konjskih snaga i okretnom momentu od 700 Nm, pekinški koncept brzinu od 100 km/h trebao bi postići u vremenu od 6,0 sekundi, što je 0,4 sekunde brže u odnosu na vrijeme koje je za isto potrebno Golfu GTI. Ograničen je na 223 km/h maksimalne brzine.
Odradit će 50 km na električni pogon
Ovako moćna izvedba nije napravljena nauštrb ekonomičnosti vozila budući da će hibrid predstavljen za koji dan u Pekingu, tvrdi njemački proizvođač, na sto kilometara trošiti tek tri litre goriva. Usporedi li se najavljeni koncept s Volvom XC 90 ili jednako konkurentnim BMW X5 xDrive 40e riječ je o neznatno većoj potrošnji, no i pobjedniku gledali se udaljenost koju je vozilo sposobno odraditi samo na električni pogon. BMW je tu trenutačno ograničen na 31 km, XC90 na 40, a VW tvrdi da ovaj koncept neće tražiti da ga se prebaci na benzin 50 kilometara.
Ono što zasad ostaje upitno jest je li možda riječ o novoj generaciji Touarega, odnosno ne bi trebalo čuditi bude li Touareg u sljedećoj generaciji izvana, ali i ispod poklopca motora veoma nalik modelu koji čeka predstavljanje. Upitan ostaje i interijer vozila, premda tu uopće ne bi trebalo sumnjati u luksuz u službi putnika. Poznato je da će Active Info Display biti spojen s infotainment sustavom, a za ostalo ćemo morati pričekati 25. travnja, odnosno dan kada će Peking Auto Show otvoriti svoja vrata.