Iako dijele isti međuosovinski razmak od 2.600 mm i radijus okretanja od 10,4 metra, Auris Touring Sports je 285 mm duži od hatchback varijante , što je iskorišteno za prtljažni prostor. Kad su stražnja sjedala podignuta, prtljažnik je dug 1.115 mm i širok 1.452 mm, što čini veliku zapreminu od 530 litara. Kad se preklope stražnja sjedala (postoji mogućnost preklapanja u omjeru 60:40,) prtljažni prostor povećava se na maksimalnih 2.047 mm dužine i 890 mm visine uz ukupnu zapreminu od 1.658 litara.
Ova superiorna zapremina prtljažnog prostora u kombinaciji je s najfunkcionalnijom kabinom u klasi. Dodatna prednost je u tome što je Auris Touring Sports jedini karavan u C segmentu koji kupcima nudi: sustav Easy Flat, Toyotin način brzog preklapanja stražnjih sjedala jednim pokretom, dvostruki pod prtljažnika, rolo pokrov prtljažnog prostora koji se pomiče u dva smjera, mrežu za prtljagu s namotavanjem, kuke za vrećice, aluminijske krovne šine, tri 12-voltne utičnice (uključujući jednu u prtljažniku), kao i dodatnu rasvjetu prtljažnika. Osim ovih praktičnih dodataka, Auris Touring Sports poseban je zbog mnogobrojnih pretinaca, uključujući pretinac ispred suvozača, držač za naočale, kuke za kapute, pregradu za sitan novac, četiri držača za čaše i četiri za boce, klizni naslon za ruke s pretincem za dokumente te prostor u središnjoj konzoli za sitnice.
Prvi hibridni karavan u C segmentu S novim modelom Toyota Auris Touring Sports, bogati asortiman Aurisa dobiva i dugoočekivanu karavansku verziju. Kombinirajući dinamičan dizajn s najfunkcionalnijom kabinom u segmentu, novi Auris Touring Sport je prvi karavan u segmentu s pravim hibridnim agregatom. S baterijom smještenom Ispod stražnjeg sjedala, Toyotina tehnologija Hybrid Synergy Drive ne zauzima dodatni prostor, pa nije bilo kompromisa po pitanju obujma prtljažnika. Dizajniran za Europskog kupca, novi Auris Touring Sport će se proizvoditi u britanskoj tvornici Toyota Motor Manufacturing UK, zajedno s Avensisom.
Dinamičan dizajn i luksuz prostranosti Kao i hatchback model, Auris Touring Sports ističe se snažnim i dinamičnim dizajnom karoserije. Također, velika prednost se ogleda u smanjenoj težini i aerodinamičnosti ovog modela, kao i dinamičkim poboljšanjima koji su rezultat niskog težišta. Novi dizajn karoserije ima odlične aerodinamične performanse. Koeficijent otpora zraka Auris Touring Sportsa je samo 0,28. Istodobno je povećana stabilnost i smanjena potrošnja goriva. Novi Auris Touring Sports krasi dizajn prednjeg dijela n u duhu Toyotinog dizajnerskog jezika s naglašenom donjom prednjom maskom i prodornim izgledom farova s LED dnevnim svjetlima (DRL). Sve na ovom novom karavanu daje čvrst, a opet elegantan izgled.
Naglašena prednja maska ima veliku trapezoidnu donju rešetku, ukomponiranu u prednji branik te manju gornju masku smještenu između svjetala. Novi Auris Touring Sports će biti dostupan u 10 boja karoserije, od čega su tri nove – granit siva, avangard brončana i nebesko plava. Biserno bijela boja je rezervirana ekskluzivno za hibridni model. Hibrid Auris Touring Sports ima jedinstvene detalje koji ga izdvajaju kao sam vrh ponude. Donja prednja maska i donji dio stražnjeg branika nose ekskluzivnu grafitnu boju visokog sjaja, dok poklopac motora krasi plavi logotip.
Unutrašnjost vrhunske kvalitete i udobnosti Nova unutrašnjost nudi više prostora i udobnosti za putnike, ističe se snažnim oblicima, kvalitetnim materijalima i materijalima ugodnijima na dodir. Kontrolna ploča ima horizontalan dizajn, što stvara osjećaj širine i prostranosti kabine, uz ergonomski pozicionirane instrumente i prekidače, sve je nadohvat ruke i sve je usmjereno na vozača. Nova prednja sjedala su veoma udobna uz veću mogućnost pomicanja po dužini i visini, što omogućuje sportski položaj smještanja za upravljač. Novi dizajn prednjih sjedala također povećava prostor za koljena putnika straga za 20 mm, također je povećan sam kut otvaranja stražnjih vrata.
Novi Auris Touring Sports će biti dostupan u novoj crnoj boji unutrašnjosti s mat teksturama. Mat površine s izgledom prirodne kože su stvorene kombiniranjem geometrijskog uzorka i točkaste teksture.
Poboljšana vozna dinamika Kao rezultat Toyotine želje da poveća dinamičke sposobnosti svih svojih vozila, Auris Touring Sports nosi sva poboljšanja koja ima i hatchback Auris. Poboljšana je čvrstoća karoserije, ovjes, upravljanje, položaj vozača, istovremeno je smanjena razina buke i vibracija. Rezultat je udobnija i zabavnija vožnja. Novi spojevi i ojačanja donjeg dijela karoserije povećali su ukupnu čvrstoću karoserije. Sveobuhvatna upotreba čelika visoke čvrstoće u konstrukciji karoserije dovela je do smanjenja ukupne težine vozila.
Revidirane su brojne komponente ovjesa MacPherson, uključujući dizajn graničnika, opruga i amortizera. Amortizeri su fino podešeni i smanjena je elastičnost opruga kako bi sebi postigla udobnija vožnja, ali uz vrhunsku stabilnost i odličan odaziv upravljača.
Električni servo (EPS) je također poboljšan. Vozač osjeća čvršću vezu, što omogućuje linearno upravljanje, dok nova kontrolna jedinica EPS sustava izjednačava razlike u sili upravljanja, kako bi postigao bolji odziv upravljača. Zajedno, ove izmjene dovode do direktnijeg upravljanja, bolje povratne informacije i bržeg skretanja, što povećava agilnost.
HIBRID – neodoljiva ponuda Predstavljanjem hibrida Auris 2010. godine, Toyota je postala prvi proizvođač koji nudi tri različita pogonska agregata u C segmentu. Od početka prodaje, prodano je oko 60.000 hibridnih Aurisa, što ovaj model čini drugim najpopularnijim hibridom u Europi, nakon Priusa!
Kontrolna jedinica Hybrid Synergy Drive je modificirana kako bi pružila uglađenije i prirodnije ubrzanje.
Zajedno, 1,8-litreni VVT-i benzinski motor i elektromotor stvaraju snagu od 136 KS (100 kW), zbog čega Auris Touring Sports hibrid ubrzava OD 0-100 km/ h za 10,9 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 180 km/h.
S druge strane, hibrid Auris Touring Sports ima najniže emisije CO2 u klasi od samo 86 g/km, uz znatno niže emisije NOx i čestica čađe od dizelskih automobila sličnih performansi. Novi hibrid Auris Touring Sports predstavlja izvanrednu vrijednost za uloženi novac. Emisije CO2 od 86 g/km kupcima omogućavaju porezne olakšice i izuzeće naplaćivanja pristojbe za ulazak u centar grada u mnogim zemljama Europe, te niske troškove vožnje održavanja, tj. posjedovanja.
//www.youtube.com/embed/TfeNXTJuvEE
Učinkoviti agregati Osim hibridne verzije, Auris Touring Sports će biti dostupan s istim benzinskim i dizel motorima kao i hatchback Auris; 1,33-litarskim Dual VVT-i, 1,6-litarskim motorom Valvematic te poboljšanim 1,4 i 2,0-litarskim dizelskim motorima. Zbog Toyotine tehnologije Stop & Start i naprednog mjenjača MultiDrive S, emisije CO2 kompletne game Auris Touring Sportsa vrlo su konkurentne. 1,33 i 1,6-litarski benzinski motori stvaraju 127, odnosno 139 g/km CO2, dok 2,0 i 1,4-litarski dizelski motori ispuštaju samo 115, tj. 109 g/km CO2.
Auris Touring Sports zadržava visoke standarde Toyote po pitanju aktivne i pasivne sigurnosti, s ciljem da osvoji pet zvjezdica na Euro NCAP-testu 2013. Kako bi postigao visok stupanj zaštite pješaka, u prednji dio karoserije ugrađeno je više različitih dijelova za upijanje energije sudara.
Auris Touring Sports opremljen je sustavima ABS i EBD, sustavom pomoći pri kočenju, sustavom kontrole stabilnosti vozila (VSC) i signalom naglog kočenja. Također je opremljen zračnim jastucima za vozača i suvozača, zračnim jastukom za koljena, bočnim zračnim jastucima i zračnim zavjesama.
//www.youtube.com/embed/2i4-8peVw0s